Idag är jag kränGkt därför att...

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Vi var några stycken som satt och diskuterade igår kväll/natt. Vi diskuterade lugnt och sakligt om olika ämnen. Tyckte vi. Vad vi än diskuterade så slutade det alltid med att någon av oss blev kränGkt. Vi försökte prata om hur det kunde vara så, men då blev vi jefla kränGkta direCkt allihop så vi fick lägga ner och gå och lägga oss istället.

Jag blev till exempel kränGkt över att Örebro stänger klockan 0200. Vem vill gå hem redan då liksom!? :dummer


Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt? Varför är du kränGkt?
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Mest krÄNgt över att jag aldrig blir KRäNgt.

Varför får jag inte känna mig KrÄnGt.:gråta
 

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Ort
Månbas Alpha
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag är kränGkt över att Örebro inte stänger förrän 02:00.
Ni har inte uppe att göra, jävla örebrojävlar.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag blir krÄNgt av att alla jävlar blir KRäNgtA av all möjlig jävla skit.
KrÄnGt I tell you!
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Last edited:

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Eldar du skräp i kakelugnen?
- Ehh, nej.
- Grannarna påstår det, dom bad oss kolla det.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

Amatörer, säkert lantisar allihop :mad:
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Eldar du skräp i kakelugnen?
- Ehh, nej.
- Grannarna påstår det, dom bad oss kolla det.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

Amatörer, säkert lantisar allihop :mad:

En lantis hade knackat på och konstaterat att eftersom du nu eldar sopor så är det säkert ok om du håller snattran om denne gör det en annan gång.

Finns en anledning länsman sällan har stora resurser på landsbygden...
 

Broberg

Sporthojsnörd
Gick med
1 Sep 2007
Ort
Karlshamn
Hoj
BMW K1100 -93
Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Eldar du skräp i kakelugnen?
- Ehh, nej.
- Grannarna påstår det, dom bad oss kolla det.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

Amatörer, säkert lantisar allihop :mad:

Så, var eldade du sopor då? baksidan? :D
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Så, var eldade du sopor då? baksidan? :D
Apropå sopor ja, vi röstade för några år sedan om att ta bort sopnedkastet och istället ha ett öppet soprum med källsortering, jodå det är ju jättebra och så behöver inte sopgubbarna slita med den förbannade karusellen heller.
Hur gick det sen, jo alla sopsäckar ligger på golvet eftersom dom är så fulla att det blir för tungt för ställningen.
Då kastar man helt enkelt skiten ovanpå, inklusive granar, kartonger, möbler, gamla lampor osv.

Det fina grov-soprummet tio meter bort gapar tomt.
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Igår blev jag jävligt krenGt (så stavas det ja) när der polizie ringde på dörren.
- Eldar du skräp i kakelugnen?
- Ehh, nej.
- Grannarna påstår det, dom bad oss kolla det.
- Då måste dom vara nyinflyttade för kakelugnarna i den här kåken murades igen för 30 år sedan.

Man kan ju reflektera över varför grannarna hellre ringer snuten än att ringa på dörren själva, jag bävar för att det börjar brinna på riktigt och ingen jävel ringer på.

Amatörer, säkert lantisar allihop :mad:

ryktet går väl i trapphuset att du är hardkår-biker! :yoparty
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
ryktet går väl i trapphuset att du är hardkår-biker! :yoparty
Äh, jag har ju inte haft hoj på två år och här flyttar det in nya grannar varannan vecka tamefan, ingen hälsar, ingen väntar med hissen, näärå bara pang igen med dörren framför näsan på en.

KrenGt e bara förnamnet.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Diskuterade det här tramset med alla lättkrängta jävlar med en serietecknare idag, som råkade ut för någon som inte tyckte att det här med det fria ordet var en bra idé och fick sand i muttan när någon tecknare sagt något jEttEDûmt.
Alltså, kan vi inte bara börja använda rätt ord för tramset igen?
Folk är fan inte kränkta, de är stötta. Lättstötta våp.
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Äh, jag har ju inte haft hoj på två år och här flyttar det in nya grannar varannan vecka tamefan, ingen hälsar, ingen väntar med hissen, näärå bara pang igen med dörren framför näsan på en.

KrenGt e bara förnamnet.

Svenskjävlar!
 
Last edited:

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Genomförde ett planerat audiogram idag (hörselprov that is) m a a tidigare bortfall av hörseln i ena örat. Efter sedvanligt pipande och tryckande fick man så komma ut ur båset för en snabb redovisning av damen i sina bästa mogna år iförd landstingets tjänstekostym.

Jo, hon konstaterade mycket riktigt en avvikelse i hörselprestandan men det tyckte hon "inte var så anmärkningsvärt för en gubbe i min ålder"....

Va fan?!??
 

Putte

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Oct 2005
Ort
Skogen
Hoj
Tillfällligt utan
Genomförde ett planerat audiogram idag (hörselprov that is) m a a tidigare bortfall av hörseln i ena örat. Efter sedvanligt pipande och tryckande fick man så komma ut ur båset för en snabb redovisning av damen i sina bästa mogna år iförd landstingets tjänstekostym.

Jo, hon konstaterade mycket riktigt en avvikelse i hörselprestandan men det tyckte hon "inte var så anmärkningsvärt för en gubbe i min ålder"....

Va fan?!??

Hon KrenGte dig! :fakta
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top