Mer satir åt folket!

NoBrakes

Ny medlem
Gick med
11 Mar 2014
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki zx10r 2005
UPPMANING!

Driv ännu mer med religionen och profeten!
Mer satir åt folket nu!

Varför då undrar ni säkert kära läsare.
Jo det är lättare att hitta fanatiker som tänker utföra terrordåd om de flockas runt
Lars Vilks , satir-tidningar , eller någon annan som flugor runt en bajskorv bildligt talat!
Det är till stor fördel om man kan locka ut terrorister till ett visst mål, då kan man också förhindra det!
Istället för att låta terrorister välja måltavlor själva.
Kom ihåg om de inte fanns den här tidningen just nu! så hittar de här fanatiska extrema islamisterna en annan anledning att utföra terrordåd! Kanske i en skola istället.


Ja många muslimer kommer ta illa vid sig vid mer satir och avbildningar av profeten! Men om det kan stoppa galningar som de här terroristerna ( som muslimer säger inte är riktiga muslimer)så är det ju ett väldigt billigt pris att betala eller hur! det måste även troende muslimer hålla med om!

Så jag hoppas vi alla vit,svart ,brun , kristen eller muslim står upp mot terrorister!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Om nån hittar ett ställe som ska sälja nya upplagan online så skriv gärna adressen i tråden!
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
TS, rita lite balla bilder och lägg upp vetja. Sprid dom på fejjan också när du ändå håller på
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Tyvärr ingen profet, men denna har tydligen upprört både folk som gnäller på "kulturmarxister" som hbqt-folk som är sura för att man inte på något sätt försöker blanda in deras sits (vad fan nu det har med filmens innehåll att göra). Alltid grämmer det någon...:tummenupp

 

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Vad är egentligen en kulturmarxist? Jag vet att jag tycker illa om dem, men varför gör jag det?
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Kulturmarxister är skitjobbiga typer markus. Jag vet inte heller vad dom är för nåt men jag inbillar mig att jag mött en och annan och stört mig enormt.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Bra initiativ av TS att stå upp för yttrandefriheten - så fort dina satiriska teckningar börjar publiceras kommer jag var där och stödja dom! :fyllisar
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top