Bild Tips till nya filmer;)

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hejsan jag ska börja göra filmer i år igen:arsele
Så min fråga är vad vill ni se?:)
Har redan ider men kan va kul med nya:rofl
image.jpg
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Jag vill se en oklippt film på 10 minuter där du kör lagligt hela tiden.
Fixar du det? :7peta
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Vi vill se att du mognat och inte behöver hävda dig, att du kör ansvarsfullt och med respekt för andra människor, människor som kanske hjälper dig när du klotat.
Vi vill se dig köra motorcykel, inte jobba som cirkusartist.

Welcome back.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Ähmen om man ska vara lite seriös då.

Jag tycker ärligt talat inte onboardfilmer är så jävla spännande, så jag har svårt att säga vad jag vill att du ska hitta på för tokerier - dock vet jag vad jag inte vill se.

Snälla, kör med huvudet. Jag menar inte att du ska köra i 50 på en motorväg, kör gärna fort - men med marginaler, o ge fan i det där att köra på fel sida av refuger och sånt trams inne i stan. Det ÄR kul att köra fort, det tycker nog de flesta här. På samma gång tycker nog de flesta att det vore jävligt tragiskt att behöva skrapa upp dig från ett dike någonstans, på riktigt. Personligen har jag redan varit i den situationen och det är inget jag gärna gör om, och det gäller nog flera här. Så kör på, men tänk till lite mer innan du ger dig ut, och medan du kör, än vad du gjort tidigare, så ska nog detta bli bra! :krama
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Bäst före datumet på ombord-filmer gick ut vid nyår. Du är för sent ute, sorry.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Nej då:rofl Haft Tjej som blev lite för orolig :p Men nu har hon lämnat mig och jag och min kära kamera har återförenas igen:gnissla

Verkar ha varit en klyftig tjej... :glömdet

Edit: Menar för att hon var lite orolig, inte att vrida om kniven o säga att det var smart av henne att dra.
 
Last edited:

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Vad du än gör för film så kommer vi att sitta och titta genom den! Go for it :tummenupp
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
[SUB][/SUB]Laddade till max:yoparty
Ny koppling nyservad monterat xenon ljus ja det ska bli en rolig sommar ;) image.jpg

- - - Updated - - -
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
vad fan har hänt med popcorn smiley:n ???
 
Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Välkommen tillbaka JJ. Ser fram emot nya filmer. Gillar tokerierna även om jag kan hålla med om att du bör ha större marginaler och tänka på att du är ganska oskyddad och det är lätt att någon annan missar dig men att du får betala priset.

En annan fråga, nöjd med hojen eller trånar du efter starkare? Vad har du gjort med lill-hyndan?
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Välkommen tillbaka JJ. Ser fram emot nya filmer. Gillar tokerierna även om jag kan hålla med om att du bör ha större marginaler och tänka på att du är ganska oskyddad och det är lätt att någon annan missar dig men att du får betala priset.

En annan fråga, nöjd med hojen eller trånar du efter starkare? Vad har du gjort med lill-hyndan?

Tjoho :)
Jag är nöjd med hojen,men strävar efter att få tag i en Honda CBR 600 om ekonomin godkänner detta. Men hojen jag har är jävligt pålitlig och hållbar så ja vi får allt se vad jag slutar köra året på :)
Det som är gjort med hojen är xenon ljus bytt kopplingen och lite service jobb :)
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Ett första steg kan väl vara att göra dig av med din gula hoj och fixa något mer festligare, till och med en Yamaha XJ550 är festligare än den du kör :tungan
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top