Skitsnacks-tråden 2015

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Verkar vara rätt bra väder imorgon från 12-18 någon som ska ut ? :)

Står också och velar lite. Känns lite kallt för att kunna njuta. Dock skulle ja kunna tänka mig att ta bilen till Johans och lägga grejerna i bilen. Men det blir trädgård är arbete idag istället!

Kör ni på Hjärtums vägen är ni välkommna på en kaffe.

Rött hus med vita knutar högersida i södergående, ligger en Bäck mellan oss och grannen som har ett stort vitt hus. Strax efter sitter en skylt med Hjärtums/utby moped någonting. Detta är alltså innan utby från thn sett.
 

Jacobsson

Sporthojsnörd
Gick med
22 Feb 2009
Ort
Landet
Hoj
...Rsv4
Söndagskörningen får man väl ställa in, var för dåligt intresse denna helg. Sticker väl ut en kortis i dag.
 

Turbolasse

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2014
Ort
I krokarna
Hoj
nada..
Står också och velar lite. Känns lite kallt för att kunna njuta. Dock skulle ja kunna tänka mig att ta bilen till Johans och lägga grejerna i bilen. Men det blir trädgård är arbete idag istället!

Kör ni på Hjärtums vägen är ni välkommna på en kaffe.

Rött hus med vita knutar högersida i södergående, ligger en Bäck mellan oss och grannen som har ett stort vitt hus. Strax efter sitter en skylt med Hjärtums/utby moped någonting. Detta är alltså innan utby från thn sett.

Passerade förut med kåtten, innan jag läste detta. Får ta det nästa gång! Svängde in mot vassbo(?) i Utby i hopp om att köra runt öresjö, gruset som mötte mig var dock inte så inbjudande..
 

Raderad medlem 61114

Guest
Ja fan ta det lungt i dessa trakterna nu för dom har "förstärkt" vägkanterna lite här och var vilket resulterat i att bilar kör på gruset i kurvorna och puttar upp massa skit!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Passerade förut med kåtten, innan jag läste detta. Får ta det nästa gång! Svängde in mot vassbo(?) i Utby i hopp om att köra runt öresjö, gruset som mötte mig var dock inte så inbjudande..

Jag såg det, både dit och hem.

Du har ju en motard? Sladd på? :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Åkte förbi huset för en stund sen ;) Jefla fint vattnet rinner ner från berget där :tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Åkte förbi huset för en stund sen ;) Jefla fint vattnet rinner ner från berget där :tummenupp

Tack! Ja det är vår lilla "idyll", med bil eller hoj? Har inte sett/hört någon r4. Men en liten röd/orange bil körde vääldigt sakta förbi. Iof många som gör det.

Tomten var HELT igenväxt när vi köpte det. Från bäcken upp mot vägen och runt. Vid altanen hade vi 2x4m gräsmatta.. Lite skillnad nu. :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Hehe! Ja då har du gjort ett fint jobb :tummenupp En liten ljusblå Kia hade jag! Grabben skulle köpa nåt för si a födelsedagspengar har fick igår ;) Svänger gärna in med hojen nåt nästa helg om du är hemma! Fick avbokat Kinnekulle då för måste lägga tid på tomten så det blir lika fint som hos dig så skiten blir sålt nån gång!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hehe! Ja då har du gjort ett fint jobb :tummenupp En liten ljusblå Kia hade jag! Grabben skulle köpa nåt för si a födelsedagspengar har fick igår ;) Svänger gärna in med hojen nåt nästa helg om du är hemma! Fick avbokat Kinnekulle då för måste lägga tid på tomten så det blir lika fint som hos dig så skiten blir sålt nån gång!

Du är välkommen! :) men ge fan i att spinna i gruset för då tackar ja ner dig i slänten ;) (gäller er andra med:))
Husqvarna röj-/motorsåg :tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det planeras en tur ev. på torsdag för er som är sugna!

Vi har en grupp på whats up. Och för er som vill vara med där kan kontakta med eller Jacobsson så kan vi lägga till er där. :)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Ngn speciell tid? Får se om jag kan få barnvakt ett par timmar!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Lägg in ditt nr och skaffa whats up? Lite tjöt men det går ju att gå ur om man inte orkar:) där kommer vi nog disskutera tider och dagar:)

Vi har inte bestämmt någon tid än, men frukost, ut med hundarna hade ja väl tänk innan. Så runt 10-11-> kanske. Du vet ju var vi bor du får pallra dig hit med silvertejps hojen;)
 

Raderad medlem 61114

Guest
Fan ja jag måste ju köpa svart tejp på biltema!!! Skaffa appar å grejor orkar jag fan inte nu :fakta Nä men löser jag barnvakt så rejsar jag ut och posar lite med tejpen!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top