Weeeeehhheeeeelie

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
nääääää men här e ju inte fete dött eller så!!!!!!!!!!!:3freak:hihi:död:gnissla

inga nya som surfat in här och är på G inför 2015???? alla gamla har sålt eller gått och blivit handlings förlamade föräldrar???:machinegu:machinegu:hojraket:hojcbr:squid:hojsmilie:hojbusa:hojcbr
 

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Ort
Malmö
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Missat facebook? ;)

Klart man tittar in då o då :yoparty
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
nej då .. men va fan alla gamla trådar e ju bortplockade, så man dödar ju bort RR - tråden.

våga vägra FAjsBoOk
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Fejsbook suger elefantpung. Varför blotta hela sitt liv bara för att få "vara med"?

Tänker på när RR forumet befolkades av Mr K, GSXR1100R, Talpai, Robz, bo$ken, Bingo, CorbenDallas (Korvsallad), majtii, Swappe, Nappe, Von Vettet, Cornfed, AleX, *Superlight*, Ducati Girl, Tsunami, micke.a, trollkarlen, gamle, Delti, Zilversurfer, Duck, Ducatista, Busis, Dede, Svane, Pjohan, xyx, PIX, jtds, Rogerr, BMWMicke, Cybercat, T509, Zenit, CeltaniC, PGH, JKay, gsxrtobbe osv. osv

Jösses vad det gjordes inlägg och munhöggs!
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
ja det var tider det .. tyvärr har ju mer en hälften av den listan lagt hjälmen på hyllan!
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
nej då .. men va fan alla gamla trådar e ju bortplockade, så man dödar ju bort RR - tråden.

våga vägra FAjsBoOk

Finns RR-trådar från och med Mars 2003, men du måste välja "alternativ för ämnesvisning" innan du söker, default är bara 1 månad eller så. Här finns dom äldsta RR:

http://www.sporthoj.com/forum/forum...s=&pp=30&daysprune=-1&sort=lastpost&order=asc

Innan dess var det den stora Dautabauskraschen som utplånade alla spår men det är före min tid...
 

Tymo

Kawa future
Gick med
18 Sep 2004
Ort
Malmö
Hoj
ZX-R
Hej grabbar! eller får inte kalla er grabbar längre, utan gamlingar :hihi, jag talar mig från 2004 minnet, då var vi färska grabbar!! undrar om gamla gänget har lagt ner? jag Minnes dig Mavve när du och Maffan tjafsar i veckor non_stop hahaha.. det var goa tider. Du med P-johan, vi körde fina rundor på söndagar och onsadagr med min pärla Gröna Ninjan och du med din Honda eller kanske inte Hondan!:va
jag börjar bli sugen igen på köra, kör ni fort.. ?
 

gsxrtobbe

Radical Riders
Gick med
14 Mar 2005
Ort
big city Anderslöv
Hoj
gsxrk5 såld,r1-08 såld.yamaha r1 införskaffad
Klart man e kvar.har bara inte fått tummen loss o köpt hoj igen,såldes ju förra sommaren
:banana
 

bezerk

Ta det lugnt - kör hellre två gånger
Gick med
10 Feb 2008
Ort
Södra skåne
Hoj
Mt-09 Sp, Bmw 400, Honda 450 HM, aprilia sr 125
Vi som var rookie e kvar, fast vi e ju gamla nu:huvet
 

Pär

Det var inte jag
Gick med
22 Sep 2003
Ort
Svenska Rivieran
Hoj
Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RS250 ,RD350-84
App app app ... inte jätte gamla !! :7peta

om det bara kund vara uppehåll och lite varmt väder så man kan ta en tur till Båstad!
 

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Fejsbook suger elefantpung. Varför blotta hela sitt liv bara för att få "vara med"?

Tänker på när RR forumet befolkades av Mr K, GSXR1100R, Talpai, Robz, bo$ken, Bingo, CorbenDallas (Korvsallad), majtii, Swappe, Nappe, Von Vettet, Cornfed, AleX, *Superlight*, Ducati Girl, Tsunami, micke.a, trollkarlen, gamle, Delti, Zilversurfer, Duck, Ducatista, Busis, Dede, Svane, Pjohan, xyx, PIX, jtds, Rogerr, BMWMicke, Cybercat, T509, Zenit, CeltaniC, PGH, JKay, gsxrtobbe osv. osv

Jösses vad det gjordes inlägg och munhöggs!

Jösses fick precis en lite vått i ögat ;)
Trodde du glömt bort dina gamla racing kollegor:gnissla:arsele:krama
 

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stan
Hoj
RSV4 Factory
Ny hoj i garaget, väntar på skinnställ - ses snart på vägarna efter 3 års uppehåll:)
 

Cornfed

quoniam ego can
Gick med
8 Mar 2003
Ort
PineGrove
Hoj
Retta 98 + Retta 01
Också kvar... Funderar på att köra i år eller så tar jag ett sabbatsår till. Aldrig för gammal för att köra...
Aldrig för gammal för att tjabba här inne. :huvet
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top