Sporthojsfest 24 januari 2015 i samband med mässan

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Kolla med sjukan om ni inte kan få ett tillfälligt handikapp parkeringstillstånd! Du får köra upp utanför blå, finns en lastzon precis utanför, direkt efter busshållplatsen, sedan finns de ofta parkeringsplats runt hörnen, hugg tag i mig eller Johan när ni kommer så hjälper vi er!



Någon som vet lättaste parkeringsplats i närheten? Jag är inte helt jäkla bekväm med att parkera stor volvo där i stora staden :gnissla Lär inte stå så länge heller, några timmar som mest. Tips???
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kolla med sjukan om ni inte kan få ett tillfälligt handikapp parkeringstillstånd! Du får köra upp utanför blå, finns en lastzon precis utanför, direkt efter busshållplatsen, sedan finns de ofta parkeringsplats runt hörnen, hugg tag i mig eller Johan när ni kommer så hjälper vi er!

Det är tydligen helt efterblivet svårt att få handikappstillstånd, redan pratat med kuratorn om det. Man får tacka alla läkare som fuskade med sånt för att det är svårt för oss som faktiskt borde ha det.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
ja, jag vet... Attans då, men du kan väl bli avsläppt o sen parkerar Rockmorsan bilen?
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Det brukar finnas i krokarna, som sagt hugg tag i mig eller Johan när ni kommer så kan vi peka åt rätt håll iaf ;) Rockmorsan fick mitt nummer på PM tidigare :)

Borde funka. Bara att hitta en parkeringsplats. :) Men om ni vet var det finns borde det ju inte vara något jättebesvär.
 

#68

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Ort
Enköping
Hoj
S1000 RR ///M
Någon som vet lättaste parkeringsplats i närheten? Jag är inte helt jäkla bekväm med att parkera stor volvo där i stora staden :gnissla Lär inte stå så länge heller, några timmar som mest. Tips???

Kan vara knepigt att hitta plats på gatan. Lasta ur din räserpilot med rullstol först så åker du och parkerar i ett P-hus sen och slipper noja över fickparkering. Förslagsvis på Carl Gustaf Lindsteds gata 3 för 40:- hela kvällen.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Ja, då var man iaf tillbaka på akademiska igen. Tack för en trevlig kväll till alla jag pratade med, och ber om ursäkt till alla vars fötter jag körde på.
 

Pippi

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Jul 2004
Ort
Tyresö
Hoj
Troll
Tusen tack för en fantastisk fest!

Jag eftersöker lite vinnare i lotteriet.

OM du vann i lotteriet, hör av dig till mig via PM detta för att du ska kunna lösa ut din vinst så behöver jag ditt namn, telefonnummer, mailadress o även vad du vann.
Om du redan lämnat uppgifter behöver du inte göra det igen :)
 

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Ort
Bulten
Hoj
S1000RR
Tack för igår Pippi. Kul att träffa lite hojfolk mitt i vintern, nu känns det inte lika långt till våren ;) typ
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top