Video Förortsracing

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Inget brukar ju liva upp sporthojsforumet mer än en redig polisjaktsfilm.
Det här måste vara en av de mer kompletta i genren. Här saknas inget. Oräknerliga sporthojar, sneakers, kortbraller, krascher, polisbilar, polishelikoptrar.

https://www.youtube.com/watch?v=M3DLvdYa-6k

Van vad ni kör :gnissla
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Vilka nötter. Vad är meningen med att åka runt så där? Lite som att åka runt och hålla varandra i hand istället för att köra hoj.. Garanterat alltid någon/några som åker dit:dummer Särskilt han som krascha:D
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
konstigt att dom aldrig visar när bovarna klarar sig på cops. där skulle enbart han som trilla visats.:p
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det är jag som leder barnarmén. Kolla in vid 4.00 när jag dirigerat in väskryckarna under bron för att inte synas för polishelikopetern, till höger syns ledningsfordonet, en petroleumgrön dieseleldad kampvagn. Sportbike är naturligtvis färdmekaniker och kartläsare.
Finns mer bilder på kruppstålet i W123-tråden, här förbereds hon inför utlandsmissionen:
http://www.sporthoj.com/forum/showt...edes-W123-(76-85)/page6&p=6097620#post6097620
 
Last edited:

Rappe

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha&Kawasaki
Tur att det det är utlänskt bus,annars hade tråden både vart utbuad,stängd,borta ,stängd för länge sen:
Wtf.. e både w123 o sporthojaren med.. hur ska detta sluta:gnissla
 
Last edited:

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Bah, nybörjare...
Så här skall det köras
bikez5ct2.gif



:rolleyes:
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
När man ser våra svenska "motsvarigheter" som Potatoes MC så förstår man att deras "bus" är ingenting i jämförelse med detta :hihi
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
äh det där va ju stuntare ju har ju inget med oss sporthojsåkare att göra ju ! =)
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Jag är förbannad på stuntåkare, bara för att det ser så jävla lätt ut, jag kan fan inte åka på slangen femti meter ens :mad:
För övrigt kan det vara rätt kul att dom rör om i sossegrytan lite, finns det nåt värre än soffpotatisar på virrgosar och dyligt som bara ligger i vägen och leker polis?

Förresten, var är alla hårdingar på hoj nu, det är torrt ute och jag har alltid fått höra att jag är en solskensåkare och det minsann går att köra året runt, ut å kör nu då !!!
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
J
Förresten, var är alla hårdingar på hoj nu, det är torrt ute och jag har alltid fått höra att jag är en solskensåkare och det minsann går att köra året runt, ut å kör nu då !!!
Jag såg faktiskt en PolkaRetta av första årsmodellen glida runt inne på Kungsholmen igår. Han försökte gasa friskt mellan rödlysena, men fegade ur.
(ok, jag är lite avis på han)
 

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Ort
in da bush
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Förresten, var är alla hårdingar på hoj nu, det är torrt ute och jag har alltid fått höra att jag är en solskensåkare och det minsann går att köra året runt, ut å kör nu då !!!
Ska ut i veckan fint väder utlovat!
Hinner jag bara få bort oljeläckaget på hojen innan så...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top