Ska vi gå samman och köpa en motorcykel till Unicef?

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Lill-Erik var snabbast - jag skull just kolla om betalfunktionen fungerade när hans betalning kom in!!!!!
Kanstrup 2:a!
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Verkligen ett hedervärt initiativ, man inser inte hur jäkla bra man har det förrän man inser vad lite det behövs för att rädda livet på en annan människa, eller åtminstone göra vardagen lite drägligare.
Fixar sticky tills målet är nått.
Givetvis är jag på.
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Skitbra initiativ:tummenupp när den hojen e pröjsad så går vi ihop å tjackar nya rettan till mig:hej
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Hur jobbigt vore det att få till någon form av räknare så man ser hur många till som måste skicka in sina stålars för att det hela ska bli verklighet?
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Hur jobbigt vore det att få till någon form av räknare så man ser hur många till som måste skicka in sina stålars för att det hela ska bli verklighet?
Jag är säker på att Morris håller räkning, men jag hoppas vi får in dubbelt så mycket så vi kan skänka andra förnödenheter också.
 

Road-Ragge

vägkonnessör
Gick med
10 Jun 2006
Ort
Täby
Hoj
Yamaha NMAX 125...vilket j-la drag!! :)
Så där ja! Jag tycker att du skall köpa så många hojjar som du kan, om du får in 'för mycket' deg....eller så köper du det som stålarna räcker till. Bra initiativ.:tummenupp
 
Last edited:

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
10 av 85 andelar klara. Häpnadsväckande.
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Jag är säker på att Morris håller räkning, men jag hoppas vi får in dubbelt så mycket så vi kan skänka andra förnödenheter också.

Det tror jag med, tänkte mest att om det inte var alltför trist att tjonga upp en räknare på hur många som klickat på "överför", så kunde det vara lite skoj att se hur det går för insamlingen man deltar i, eller som man funderar på att delta i.
 

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Så där ja! Jag tycker att du skall köpa så många hojjar som du kan, om du får in 'för mycket' deg....eller så köper du det som stålarna räcker till. Bra initiativ.:tummenupp

Vi köper en hoj denna gång. Funkar det så kanske vi ska göra det till en tradition. Det är ändå ett mirakel om vi lyckas med positiv och bra välgörenhet på ett sätt som vi alla kan stå för med glimten i ögat. Blir det av så ska vi be snällt om att få en bild på hojen.


(Vilket säkert leder till ändlösa diskussioner om det var rätt sorts hoj, eller om det var rätt utrustning. Vänta bara när ordkriget utbryter om vilka gaffelfjädrar som sitter i på SH:s Unicefhoj...)
 

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Ort
Malmö
Hoj
1983 Yamaha SR400 / 2021 Vespa GTS 300 / 1981 Husqvarna 258 / 2021 BMW G310GS /
Det tror jag med, tänkte mest att om det inte var alltför trist att tjonga upp en räknare på hur många som klickat på "överför", så kunde det vara lite skoj att se hur det går för insamlingen man deltar i, eller som man funderar på att delta i.

Jag lägger upp en avstämning varje dag i denna tråd tills vi nått målet.
Just nu: 12 av 85.
 

Bernando

Medlem
Gick med
8 Aug 2014
Ort
Vasastan
Hoj
-03, Yamaha, YZF-R6
Riktigt bra initiativ! Med tanke på hur förbannat mycket man lagt ner på att fixa körkort i år + införskaffade av hoj och utrustning vore det ju själva fan om man inte ansåg sig ha råd med 200 spänn till för detta :tummenupp
Betalt och klart :banana
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Vi köper en hoj denna gång. Funkar det så kanske vi ska göra det till en tradition. Det är ändå ett mirakel om vi lyckas med positiv och bra välgörenhet på ett sätt som vi alla kan stå för med glimten i ögat. Blir det av så ska vi be snällt om att få en bild på hojen.


(Vilket säkert leder till ändlösa diskussioner om det var rätt sorts hoj, eller om det var rätt utrustning. Vänta bara när ordkriget utbryter om vilka gaffelfjädrar som sitter i på SH:s Unicefhoj...)

Nåt måste vi ju ha att käbbla om på vintern! :fakta
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:tummenupp Betalt och klart :)
 

47nahoj

Ordnung muss sein!
Gick med
28 Sep 2011
Ort
Linköping
Hoj
2015 CBR650F, 2011 XJ6 ABS*Såld
Kommer det att dyka upp någon form av sida på nätet där man kommer att kunna koppla SH-nicket till mitt riktiga namn? De närmast sörjande vet ju vem jag är, men jag vill inte att hela världen ska veta vem som döljer sig bakom 47nahoj. :rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top