Äntligen! Rik och lycklig!

Kazagger

&%¤")(/&%*^X?
Gick med
11 Jan 2012
Ort
Danderyd
Hoj
8115 fordonskubik inalles ;-)
Kan man bli annat än euforiskt glad när man får detta i mailen?

"Attention Beneficiary,

Based on our investigation of your payment, we want to find out if you're still alive or did you sign any deed of assignment with (Mrs. Grace Jackson) came to Minister of Finance for your compensation fund. You will have to re-confirm your full information

Your Full Names:
Your Home/Office Address:
Your Tel Phone And cell phone:
Your Occupation:
Your Age/Sex:
A Copy Of Your Identity:

This is because $5.6 Million has been approved in your favor for payment so get the above information to us fast and unfailingly today or your fund will be released to Mrs. Grace Jackson.

Best Regards,
Ambassador James F. Entwistle
U.S. Ambassador to Nigeria"

Fifan, Afrika nästa för att plocka hem degen och leva lyckligt ever after:tummenupp
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
har en gammal hotmail och kollar jag spamboxen på den så får jag ca 100st sånnahär mail om dagen (blir rik, få större kuk, "hello" från nån puma, fejk facebook mail, fejk paypal mail osv osv).. det är ju inget nytt fenomen direkt utan har ju hållit på sen 90-talet.

min undran är funkar det verkligen någonsin? borde inte hela internet vara luttrade mot sånt här blaj vid det här laget? varför skickas det fortfarande ut i sån monstruös volym? vem skickar dom? :va
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
har en gammal hotmail och kollar jag spamboxen på den så får jag ca 100st sånnahär mail om dagen (blir rik, få större kuk, "hello" från nån puma, fejk facebook mail, fejk paypal mail osv osv).. det är ju inget nytt fenomen direkt utan har ju hållit på sen 90-talet.

min undran är funkar det verkligen någonsin? borde inte hela internet vara luttrade mot sånt här blaj vid det här laget? varför skickas det fortfarande ut i sån monstruös volym? vem skickar dom? :va
Lyllo dig som får mängder av sånna mejl att du har massa pengar att hämta. Inte konstigt att brudar mejlar dig också. Du måste ju nästan vara rikare än kungen. Har du gammal rik släkt i Afrika som du ärver? Lyllo dig!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top