Nybliven MT09 ägare letar efter billigaste stället att köpa Akrapovic titan helsystem

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Hej alla sporthoj kompisar. Jag ska hämta min MT09 Deep Armor med 100mil på mätaren snart. Problemet för min del är att den är helt original så ett Akrapovic Titan helsystem ligger högst upp på inköpslistan. Någon som har koll på ifall det finns två utföranden på akra?

Hittar två olika bilder på nätet. Ett med svart bakgrund oochakrapovic i gul text och ett som ser ut att vara laserskuren logga.

För min del estetiskt så vill jag ha modellen med laser skskuren logga.

Vill ha tips på vårt jag kan köpa ett helsystem billigast?

Tack för att ni tog er tid att läsa och alla tips är välkomna. Meddela gärna om ni själva har köpt och kan bekräfta den läser skurna loggan.
 
Last edited:

Jocke_G

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Ort
Rönninge
Hoj
MT-09
Jag har det som säljs genom Yamaha, dvs med laserloggan som du kallar den. Är du intresserad av att köpa? Jag funderar på att köpa den varianten med kolfiber som inte går att få laglig på gata istället.:hej
 

Lankfisher46

Ny medlem
Gick med
7 May 2008
Ort
Finspång
Hoj
Yamaha MT09 Deep Armor
Jag har det som säljs genom Yamaha, dvs med laserloggan som du kallar den. Är du intresserad av att köpa? Jag funderar på att köpa den varianten med kolfiber som inte går att få laglig på gata istället.:hej

Ja det är intressant. Maila mig bilder och pris idé till dlindgren46@gmail.com. Hur många mil har systemet gått? Har du db killern ur monterad?
 

Bikedave

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha mt09
Hej! Jag är ägare av en MT09 a och sneglar nu på ett nytt ljudsystem! Har du hittat till dig och vart i så fall? Skulle gärna hitta det begagnat,några vassa tips vore underbart!!
 

Biber

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2013
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -13
behöver man mappa om ecu:n vid nytt avgassystem?

Rekommenderat då din motor är mappad efter det system som sitter på från fabrik.
Prova en Googling på frasen "mappa om vid nytt avgassytem MC"

Så kan du läsa en hel del om ämnet :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top