Video Dina återkommande guldkorn från youtube. Endast motorcyklar.

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Dina favoritvideos som du har kollat om och om och om och om igen. Speciellt när abstinensen är som störst. Då slänger du upp dessa klipp. Denna tråd skall inte blandas ihop med "Det bästa från youtube". Utan detta är dina återkommande (helst 3 om du har) bästa favoritklipp som du aldrig tröttnar på! Det ska alltså inte vara någon film du sett en gång och sen mer eller mindre glömt bort, utan du har verkligen fastnat för den. Har du bara en film så är det bra så. Fyll inte ut de tre platserna ifall det inte är riktiga fantastiska guldkorn. Det kanske lika gärna kan vara en hypad reklamfilm (exempel såsom KTM hypade sin 1290) eller något annat. Posta dessa här! :tummenupp

Ohotad etta:

Otroligt god tvåa:

Nu får jag dock bara posta max 3 videos per inlägg. Utöver dessa, så brukar jag sitta och kolla på mina egna videos. Dessa kanske inte uppskattas av andra men men det är en av mina favoritklipp på youtube oavsett. Den symboliserar så mycket för mig och min tjej och därför tar jag med den. Meningen med denna tråd är dock inte att lägga in sina egna videos bara för att views, men som trådskapare så får jag en liten bonus :hihi

 

bloom

Guest
´´Fordon´´gillade din egen video. grym känsla, snyggt filmat och bra musik
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
:hej Abstinens.... ja den utvecklades under många år... fart och acceleration, adrenalinkickar.... Under denna period ( 22 år ) var det inte mycket som gick fort i jämförelse med min hobby. Den hade 4 hjul....... accet var brutalt och så även inbromsningarna.... så när jag vill må gott och drömma tillbaka lite åker denna You Tube snutt fram. Min son har klippt ihop den.... :)

Idag får jag hålla mig till tåls med mina äldre sporthojar..... men de ger mig liknande känslor... adrenalinkickar. Racing... åka fort...... 4 hjul eller 2.... so what its a thrill! :tummenupp

Min egoistiska mågottsnutteklipp.. :va .... Toyman. Tonys SuperBikeCollection... Dönges Bros Racing.....

https://www.youtube.com/watch?v=vKTD6dVIG2g&list=PLqAXSjTACWPKzaVb9OZxmO0YhmOCwF4jX&index=5
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Inte 2hjulingar men får ståpäls av ljuden från raka 5an :rock

 

CsabaM

Medlem
Gick med
11 Sep 2012
Ort
Sundbyberg
Hoj
Suzuki GSR600 -06 (såld) szuzuki gsr750 -14 (till salu) Suzuki GSXR 1000 K5
För er som gillar TT kolla in dessa det är Ulster GP i norra irland. lika mycket roadrace som tt men mass start.
blir några håriga dueler.


 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top