Snälla, konfigurera en korrekt hemknapp

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det hade ju varit lite skoj om ett klick på Startsidan flyttade muspekaren till loggan och klickade. :trollface :hihi
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fan.. Och jag som inte gillar förändringar.. Gillade ju att ha forum-knappen där!!

Got dame you!!:glömdet

- - - Updated - - -

Det hade ju varit lite skoj om ett klick på Startsidan flyttade muspekaren till loggan och klickade. :trollface

Ett av dina förslag som faktiskt vart lite kul:krama
 

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Arboga
Hoj
Säsongsavslutning
Jag vill ha en knapp som ser ut som en liten tärning som tar mig till en helt slumpvis vald tråd på Sporthoj när jag klickar på den. På det sättet kan jag fördriva tiden och läsa trådar utan att behöva göra aktiva val i mitt klickande. :)

Underbart förslag, precis vad man har saknat fast man inte visste om det :tummenupp
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Jag är inte nöjd. Klicka ju av bara farten på den jäkla hemknappen när jag vill till forumstartsidan.

Suck.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ska vi ha en återvända till forumet knapp före Startsidan-knappen?

Sen en undernivå på Startsidan-knappen så man kan välja om den ska gå till forumet eller Startsidan?

En knapp för alla?
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Ska vi ha en återvända till forumet knapp före Startsidan-knappen?

Sen en undernivå på Startsidan-knappen så man kan välja om den ska gå till forumet eller Startsidan?

En knapp för alla?
Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionellt :)
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Låter inte fel, personligen så tycker jag att startknappen är bra bara den finns, vart spelar mindre roll. Access vart man än befinner sig på forumet, snyggt och professionellt :)

Fast enda skillnaden var ju att det inte stod STARTSIDAN på knappen? Funktionen fanns ju redan.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag är inte nöjd. Klicka ju av bara farten på den jäkla hemknappen när jag vill till forumstartsidan.

Suck.

Håller med, ska verkligen en användare få förstöra för alla andra.
vi måste ha en omröstning om detta.

Alternativt sätta startsideknappen till höger om forumknappen.

Tycker Swedie gav efter lite väl lätt.

Snart kommer någon och vill ha en knapp för varje forumdel på startsidan,
och hur ska Swedie hantera det :)
 
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Vad är det här för jävla skit-ändring...? Jag har redan klickat fel flera gånger när jag egentligen ville trycka på Forumet-knappen.

Tillbaka till gårdagens utseende, tack.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Hej Swedie. Jag tycker att det borde finnas en knapp för varje forumdel på startsidan.
Jag har bra internetvana, men skulle vilja komma lite snabbare till dom olika forumdelarna.
Snälla fixa det.:D
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Tycker att det var bättre förr.

Möjligtvis så kan SH-loggan bytas ut mot ett hus så alla blir nöjda.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Vad är det här för jävla skit-ändring...? Jag har redan klickat fel flera gånger när jag egentligen ville trycka på Forumet-knappen.

Tillbaka till gårdagens utseende, tack.

Samma här... Trodde en stund att forumet var trasigt igen...

Trycker på ren reflex på den nya "Startsidan"-knappen och kommer till min förvåning inte till forumet som jag alltid gjort på knappen som satt just där..
 

R-1000

Live for nothing or die for something
Gick med
25 Sep 2004
Ort
Stockholm och Dalarna
Hoj
Ducati Monster 1200 -15
Jisses, blev det problem nu för alla er vana? :) Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana :) Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen :rolleyes:så att det inte blir fel när man klickar :) snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion" :)
 

andrén

Medlem
Gick med
2 May 2006
Ort
varberg
Hoj
s1000rr -11 *såld* ……………..Ktm690smc-r 13………….Yamaha R6 -07
Jag visste aldrig att det var ett problem innan du tog upp det R-1000.. gör mig varken till eller från om det är en knapp där eller inte spelar ingen roll för mig… av ren vana trycker jag fortfarande på den jättestora sporthojloggan och är lika nöjd med det som innan :)
 

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Jisses, blev det problem nu för alla er vana? :) Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana :) Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen :rolleyes:så att det inte blir fel när man klickar :) snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion" :)

Håller med, det som fattas på alla forum är en knapp som tar en till reklamen.:D
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jisses, blev det problem nu för alla er vana? :) Blev jag en syndabock nu? Har mitt förslag förändrat UI så mycket så att sidan längre inte känns igen? Är skillnaden så stor som att gå från Windows 3.11 miljö till Windows 10? Tänk nu ett steg längre mitt herrskap och se hur ni reagerar på 2 knappar som har bytt plats. På tal om internetvana :) Min tanke och önskan var en knapp som säger snabbt och tydligt "jag är startsidan" att funktionen finns redan var inget nytt, tanken med det hela, (fråga alla som jobbar med IT) är att utveckla en sån användarvänlig miljö som vanligt. Så att Agda87 kan känna sig hemma så fort hon öppnar sidan för första gången. Jag är säker på att Swedie kan flytta knappen till ett "lämpligare" ställe så att sidan känns igen :rolleyes:så att det inte blir fel när man klickar :) snart ska jag scrolla högst upp för att förhandsgranska mitt inlägg, istället för att trycka ctrl+home, trots att den knappkombinationen har "samma funktion" :)

Öh?? Jaaaaaa!!

Och icke vana!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top