Gamla gubbar med sköra ben på kinafiddys

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Så, ni Tourar runt i femtio blås i en kvart.. Ni har roliga leksaker men kör som ett gäng gubbar på varsin BMW äventyrshoj. Kan vara den mest deprimerade Fiddykörning jag sett.....
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
Vi körde en hel helg serrö och vi ÄR gubbar hela högen. Vi behöver inte göra superman360 flip flops för att ha kul. ;)
 

harlekin

Medlem
Gick med
23 May 2010
Ort
Umeå
Hoj
BATBIKE
Så, ni Tourar runt i femtio blås i en kvart.. Ni har roliga leksaker men kör som ett gäng gubbar på varsin BMW äventyrshoj. Kan vara den mest deprimerade Fiddykörning jag sett.....

Måste man vara travis pastrana för att lägga ut videos enligt dig?
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Måste man vara travis pastrana för att lägga ut videos enligt dig?


Ähhhhhh.............................Ja

Om rubriken är "ute och fular............" och det under filmen står "Kul i kvadrat" så förväntar man sig något som är mer intressant än en reklampaus i TV4 i alla fall.
 
Last edited:

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Lika kul som att sätta en action kamera på en laglig eu moppe o köra 15min på en landsväg... :huvet
 

Sukkaha

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jun 2014
Ort
Falkenberg
Hoj
1976 Honda Z50a
Sådär bojjs då var trådtiteln uppdaterad till en mer passande då. Ni behöver inte kolla om filmsnutten. Ledsen att jag förstörde er söndag.
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Seså, tag nya tag istället. Jobba lite på redigeringen, tätare klipp och försök åtminstone övertala någon av polarna att hoppa eller kanske GASA!!!

Det går ju lätt att hålla sjuttio där, eller tvinga någon att lära sig slanga för filmens skull.

Fast det är nostalgi, så där brände vi runt på Fiddys i skogarna för över tio år sedan, fast snabbare:D
 

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Så där ja !!

Nu är det inte alls falsk marknadsföring längre - Förväntningarna motsvarar innehållet.

Riktigt fint filmat även om jag tycker det är synd att du släppte filmen i slowmotion - 8:26 in i filmen kan man se ett löv som faktiskt darrar till av fartvinden (höger sida, nertill på skärmen. Precis till höger om den klunga av 8 löv som ligger helt still).
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top