Video Delad glädje är dubbel glädje

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Nu när sommaren lider mot sitt slut så är det dags att reflektera lite hur säsongen har varit och vad man kanske ska göra annorlunda till nästa år.

Jag tror dock att jag får svårt att toppa årets säsong. Det har varit en fantastisk sommar! :kär

 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
För mig är det en stående punkt, som går att förbättra. Nämligen: Att köra mer nästa sommar. :)
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Blir fasen nästan tårögd och ståpälsen kryper fram...

Punkt till kommande sommar, leta reda på en ny(gammal) co-pilot att köra med på bana.

Mysig film som sagt. :tummenupp
 

k1322

Numera mest i diket
Gick med
29 Aug 2003
Ort
Sverige
Hoj
Enstånkor
Håll hårt i nycklarna. Annars är det nog du som sitter på bönpallen nästa säsong. :tummenupp
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Hon är helt underbar att köra med :) Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha! Då ska hon ta hojkort är det tänkt, och träna med min hoj. Förhoppningsvis så skaffar hon en egen KTM senare så vi kan busa på bana tillsammans! :kär
Det är minst lika roligt att köra med skjuts på bana som att köra själv! Jag rekommenderar er att testa! :banana
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hon är helt underbar att köra med :) Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha! Då ska hon ta hojkort är det tänkt, och träna med min hoj. Förhoppningsvis så skaffar hon en egen KTM senare så vi kan busa på bana tillsammans! :kär
Det är minst lika roligt att köra med skjuts på bana som att köra själv! Jag rekommenderar er att testa! :banana

Alla jag känner vägrar blankt. :hihi
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Schysst video!:tummenupp
Tycker det är mysigt att hoja med tjejen bakpå men ska man köra aktivt så är det roligare utan;)
 

Bonzo

Trying real hard to be the shepherd
Gick med
20 Jan 2008
Ort
Örebro
Hoj
1290 Super Adventure S & Kawasaki Z750 -82, Hillbilly edition
Riktigt mysig film, och ni är ju så jävla söta tillsammans att jag plötsligt känner mig väldigt ensam. :)
 

Challe

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2012
Ort
Lidköping
Hoj
Inte just nu...
Jag har sagt det förut, men jäklar vilken skön lirare du är Fordon:) Riktigt mysig och fin film. Det är väldigt kul att se hur trevligt ni har det:)


Risken är nog stor att jag blir av med mina nycklar till nästa år haha!
Det såg minsann ut så att hon tyckte det var kul när hon åkte iväg på din hoj i filmen:)

:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top