Video Skön brud!

_JR_

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2010
Ort
Örebro
Hoj
Honda Hornet 600 -99
Den tjejen imponerar mycket mer på mig än alla som skall vara fräääna o köra på bakhjulet. Hon har stake! (Hur vet du att det är en tjej förresten?)
 

Harrybob

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2014
Ort
T R O L L H Ä T T A N
Hoj
GSXR 750 -98
Jävligt bra gjort, jag brukar nöja mig med att tuta - "fy fy!" men att slänga tebax skiten är såklart att föredra.

Lite oft så fattar jag inte hur dessa jävla as tänker som vevar ner rutan å slänger burkar å all möjligt skit utan en uns av skrupel :huvet
 

Hell

Mobilis in mobil
Gick med
5 Jul 2007
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15. Royal Enfield Classic 500 -19. Ural Wolf -06.
HELT rätt gjort! :D

Ryssland är för övrigt ett rejält skräpigt land. Framförallt på landsbygden. Det är INTE ovanligt att folk kastar ut skräp ur bilarna rätt ut i naturen. Värst var Kolahalvön i somras. Här är ett exempel....:

p1010198.jpeg


Så här ser det ofta ut när man stannar för att vila eller dricka vatten längs vägarna. Jag gillar verkligen Ryssland och landet har genomgått en gigantisk förvandling under dom senaste 25 åren. Fast befolkningens inställning till skräp är det verkligen dags att ta tag i och det ordentligt. Dom yngre har en HELT annan inställning till detta i jämförelse med dom som är lite äldre. Så det finns hopp. Ryssland är fortfarande ett ganska fattigt land utanför Moskva, St Petersburg och några få städer till. Men att kasta saker i soptunnan istället för i naturen kostar ju ingenting. Det är ett attitydproblem enbart. Och det är dags för ryssarna att ta tag i detta och det ordentligt. Tragiskt att se. Annars är Ryssland ett fantastiskt land att resa i!
 

Mekzon

Snigel
Gick med
1 Aug 2005
Ort
Karlskoga
Hoj
Ducati Streetfighter 848
Så ser det tyvärr ut på vissa ställen i Sverige med. Jag förstår inte riktigt logiken i att åka ut i skogen med skiten istället för återvinningen när det fungerar bra här i landet. Har man lastat bilen är man ändå på väg liksom.:confused:
 

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Helsingborg.
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
HELT rätt gjort! :D

Ryssland är för övrigt ett rejält skräpigt land. Framförallt på landsbygden. Det är INTE ovanligt att folk kastar ut skräp ur bilarna rätt ut i naturen. Värst var Kolahalvön i somras. Här är ett exempel....:

p1010198.jpeg


Så här ser det ofta ut när man stannar för att vila eller dricka vatten längs vägarna. Jag gillar verkligen Ryssland och landet har genomgått en gigantisk förvandling under dom senaste 25 åren. Fast befolkningens inställning till skräp är det verkligen dags att ta tag i och det ordentligt. Dom yngre har en HELT annan inställning till detta i jämförelse med dom som är lite äldre. Så det finns hopp. Ryssland är fortfarande ett ganska fattigt land utanför Moskva, St Petersburg och några få städer till. Men att kasta saker i soptunnan istället för i naturen kostar ju ingenting. Det är ett attitydproblem enbart. Och det är dags för ryssarna att ta tag i detta och det ordentligt. Tragiskt att se. Annars är Ryssland ett fantastiskt land att resa i!


Om du gillar RYSSLAND eller Ryssland som turist är frågan.
 

sgte

Medlem
Gick med
7 Jun 2014
Ort
landet
Hoj
F6B
Ryssland är trevligt, jag har bott där. Jag kan lätt föreställa mig att man gillar Ryssland och Ryssland som turist. Helt enkelt.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Ryssland är trevligt, jag har bott där. Jag kan lätt föreställa mig att man gillar Ryssland och Ryssland som turist. Helt enkelt.
Är ryssar trevligare i sitt hemland kanske? I indien är en av tio ryssar inte nån gammal kgbmördare typ.. ungdomarna är iofs trevliga! Små vilda hippietroll :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top