MotoGP 2014: GP TIM di San Marino e della Riviera di Rimini

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
motogp.com funkar skit, sista gången jag betalar för skiten. Men vädret är fint :tungan

På vilket sätt? Har köpt deras tjänst ett otal gånger då jag varit utomlands på semester! Funkat klockrent varje gång! Sitter du på mobilt bredband?
 
Last edited:

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Visst klappar Moto2-hjärtat starkt för Mika, ändå måste jag lyfta på hatten för Rabat. Strong, mogen och blixtrande körning idag, vi får hoppas på några kyliga eller regniga rejs här framöver så att bucklan hamnar i vårt östra grannland till slut!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Visst klappar Moto2-hjärtat starkt för Mika, ändå måste jag lyfta på hatten för Rabat. Strong, mogen och blixtrande körning idag, vi får hoppas på några kyliga eller regniga rejs här framöver så att bucklan hamnar i vårt östra grannland till slut!

Kallio vill uppenbart gå ut stenhårt, skapa sig en lucka och hoppas att rabat inte skall hinna ikapp men rabat ser oerhört stark ut och gjort så de senaste racen, nästan så man hoppades att rabat skulle åka på en lowside eller nått. Ingenting är hugget i sten ännu men det blir nog oerhört svårt för kallio att ta in det här poängmässigt om rabat hållet sig på hjulen resterande 5 racen.
 

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Ort
Piteå
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Tyvärr är ja lite skadeglad när det gick såpass bra med grabben!
Äh, pöjken ska ha all heder - han och andra är framtiden, det får vi acceptera. Kolla bara med vilken frenesi han försöker få igång hojen, jämför t ex med Hamilton som surnade ihop när Nico punkterade hans bakdäck i F1. Ett tigerhjärta! Precis som den nuvarande rejsledaren.. :)

Men bra för mästerskapet och bra för fighten, få se om Rossi klarar att hålla Lorenzo stången nu...
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98

JockeP22

Rak höger
Gick med
23 Jun 2007
Ort
Gimli, Manitoba
Hoj
.
Sopslut.


images
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Vilken födelsedagshelg jag bjuds på:yoparty
 

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Fan va kul, vilket race! :banana
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Nån mer med en puls på 200 under racet? Sjukt kul och vilken stjärna han är i italien "bla" !
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Sjukaste racet på säsongen?

Tyckte det var tydligt att Rossi hade vinnarpotential redan från första varvet. Sättet han klippte tillbaka efter Marquez inledande attackare, hur stabil men samtidigt knivskarpt snabb han såg ut, det kändes på något sätt att detta skulle gå hans väg.Fantastiskt att se mottagandet från de italienska fansen också!

Möjligen är detta en engångshändelse men idag var det den gamle nr 46 som var tillbaka, och man kan bara säga "Grattis Vale!".
 

lindhamre

Återfallsförbrytare.
Gick med
7 May 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Z1000, Laverda 1000 3C 120, Zündapp KS 70
Racet var bland det tråkigaste jag sett i år, det märktes att Yamaha hade en skräddarsydd hoj för denna bana.
Inte så svårt att vinna då :rolleyes::rolleyes:
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top