Ensamstående kvinnor och båt?

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Mysigt.

Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det? :va

Kanske finns begränsat med kvinns som har någon glädje av en man som tar den i tvåan :hihi
 
Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Mysigt.

Men jag kan inte låta bli att tänka att en liknande annons inte funkat nå vidare för en man...
Hur jävla jämställt är det? :va

Nej, det skulle behöva stå typ "står ut med oförskämdheter och kränkningar på daglig basis" om man skulle komma nära motsvarande.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Därför jag skrev "liknande".
Alltså "[lägg in valfritt kinky som kvinnor gillar]" istället för "tar den i tvåan". Men annars samma.

Du menar att frågan var seriös?
 

bivius

ingenhardetsåbrasomjag
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Taipei, Palma, STHLM
Hoj
KTM 950 SM
Nyss hemkommen efter en helgsegling till Sandhamn kan jag meddela att det finns gott om ensamstående kvinnor med båt:banana:fyllisar:D
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du menar att frågan var seriös?
Det var mer ett konstaterande än en fråga, men ja, helt seriöst så tror jag inte det finns någon större lycka att finna med en sådan annons. Men kvinnan (eller den som utger sig för att vara kvinna) får säkert en uppsjö svar på den där.
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
I min båtklubb har vi tre stycken. Kanske finns fler, men det kommer jag inte på så här på rak arm.
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Jag känner också en ensamstående kvinna med båt. Det verkar vara något slags kombinerad separations- och 40årskris. Hon köpte den i våras efter separationen.
 

Smagu

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Ducati Monster 821 (2015)
Känner flera. Bl.a. Min tjej som har och hade en 27 fots segelbåt. Har seglat sedan barnsben.
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
De är väl lite som att tro på tomten: Om man tror på dem så finns de, om man inte tror på dem så finns dem inte :tummenupp
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Tidigare när man surfade runt på dejtsiter å sånt så hadde "nästan" alla donnor bilder på båtar i sin profil .... fast det kanske inte var deras :rofl
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top