Bortskänkes, eller, ska vi byta grejer med varann?

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Jag har ett par Fox crossbyxor som är för små för mig, förutom det så har jag ingen cross heller så om det är nån som vill ha dom så hojta till.
Nåt symboliskt, typ en skvätt motorolja, 2-taktsolja eller en spontandans vore trevligt men är inget krav.
Byxorna är i strl 28, är svart-vit-orange, lite rutiga på nåt ställe och har fräsiga ventilationshål. Dom är hela och nytvättade men har några geggfläckar som inte går bort i tvätten.


Jag är även ute efter en "skjutshjälm" i strl large, jag har en vit AGV skyline i strl medium att byta med. Hjälmen ska såklart vara okrashad och hyfsat fräsch, det behöver inte vara en shoei eller arai men helst ett märke man känner till.
 
Last edited:

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Tyvärr har jag inget som du önskar, men jag är också i behov av en extra hjälm för skjutsa vänner, gärna medium, och gärna ett märke man känner till.

Jag kan tänka mig att byta mot en orginal ljuddämpare till Kawa ZX9R (från en -00) eller orginal ljudämpare till Yamaha YZF600R (från en -99), eller en Givi topbox med tillhörande fästen, jag kan också slänge med en halvliter Motul helsyntet :tummenupp
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Fint så men vi har ju en tråd som heter nåt i stil med: den äkta bortskänkestråden" eller nåt liknande. Nån som var ordningsman i skolan får leta upp den och länka den till b&w. Någon som behöver ett par nya, rätt dåliga knäskydd för enduroåkning?
 

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Fint så men vi har ju en tråd som heter nåt i stil med: den äkta bortskänkestråden" eller nåt liknande. Nån som var ordningsman i skolan får leta upp den och länka den till b&w. Någon som behöver ett par nya, rätt dåliga knäskydd för enduroåkning?

Ja, men den tråden ligger under hojbyggen och det gäller ju hojdelar så jag tänkte att cyberrymden kanske har plats för en ny tråd för körutrustning och diverse hojprylar.
Som vän av ordning bifogar jag länken: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?258112-Den-%E4kta-bortsk%E4nkes-tr%E5den
 
Last edited:

bitter&twisted

The paranoids are after me
Gick med
17 Jul 2010
Ort
Stockholm
Hoj
En förklädd äventyrshoj
Tyvärr har jag inget som du önskar, men jag är också i behov av en extra hjälm för skjutsa vänner, gärna medium, och gärna ett märke man känner till.

Jag kan tänka mig att byta mot en orginal ljuddämpare till Kawa ZX9R (från en -00) eller orginal ljudämpare till Yamaha YZF600R (från en -99), eller en Givi topbox med tillhörande fästen, jag kan också slänge med en halvliter Motul helsyntet :tummenupp

Äsch då, är ju i behov av en hjälm för mina tjockskalliga vänner men för en orginal ljuddämpare till en zx6r -05 hade jag kunnat byta :)



Jag lyckas inte ladda upp nån bild här men om nån skulle vara intresserad av byxor eller hjälm så kan jag skicka bild
 

kj80

Medlem
Gick med
23 Apr 2014
Har en keihin 39 med accpump som suttit på en ktm 450 exc-r 2008 som kan tänkas bytas mot nåt kul till en Hornet 600 2001
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top