Vellingebonne i svart 745 ville köra ikapp ... LOL.

Floki

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2014
Ort
Göteborg
Hoj
En STOR plastraket.
Passerade på kvällen en svart 745 med extra breda fälgar och ta mig f_n om ljushuvudet inte skulle försöka köra ikapp.Nu gick ju inte detta så bra och Vellingebonnen med sin epatrimning försvann i min backspegel för gott.Man förundras då och då var alla dessa stolpskott kommer ifrån när jag fått för mig att de brukar sitta i BMW och Audi bilar.Jag önskar bara att kameran varit riktad bakåt. :hihi
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det brukar ju vara några hoppfulla eparaggare-come-B-körkort med fultrimmade slövolvos som ska rejsa skiten ur den där sporthojen varje år. Man blir lite glad varje gång. Speciellt när de ska rödljusrejsa en. :crash
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Snart kommer det en bonntrimmad 245 dl och kör ifrån dig, det hade varit en roligare tråd. :tummenupp
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Det brukar ju vara några hoppfulla eparaggare-come-B-körkort med fultrimmade slövolvos som ska rejsa skiten ur den där sporthojen varje år. Man blir lite glad varje gång. Speciellt när de ska rödljusrejsa en. :crash

Lite pinsamt och inte direkt en Volvo.. Men..

Jag och polarn vart ute, då på 954rr.. Kom ikapp en sl65amg vid ett rödljus, Burna lite käckt med cbren och skulle bjuda mercan på en åktur.. Det slutade med ett fett kärringstopp och en merca som kommit 200m innan hojen startade. Sjukt pinsamt.. Där fick ja.. :rolleyes:
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Haha var inte förvånad då jag precis kommit in i Norrköping från Katrineholm och drog upp bredvid en svart skrotvolvo. Jag och tjej på med packning kör lugnt i 90 och såklart vill bilen reJsA. Visst. Drar ner på trean och börjar varva ur, bilen hänger på upp till ca 120 eller så och då var det pinsamt även om med den relativt låga prestandan jag satt på. Men plötsligt började bilen sacka efter när det närmade sig 140-150. :arsele
 

doolycheck

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 May 2008
Ort
Hägersten
Hoj
Kawasaki w800 2016
Vad får en att anta en sån utmaning?
Det är lite som att en sjuåring hotar en med stryk och man svarar med att sparka honom i huvudet istället för att skratta åt honom.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Vad får en att anta en sån utmaning?

Jag har säkert provocerat både betydligt vassare bilar och hojar just för att höra lite gött ljud. Men jag är ju en kille som gillar motorljud oavsett. Och skulle ja inte gilla att gasa kunde ja lila gärna skaffat en 316 och en 400cc. Åker bland annat i en sporthojs åkares mardröm, BMW 330:rolleyes:
 
Gick med
16 Oct 2007
Ort
Gustavsberg
Hoj
Honda XL 250s, -81, Pinarello -00, Ridley -06, Specalied -10, Cervelo -12, Canyon -14,, Suzuki TL 1000R -99, KTM 1290 SA -16. Vivace- 19.Husqvarna 300TE -20, KTM 890 Duke R -22
Jag sprang om en tant med rullator på väg till bussen...:banana
 

SubSub

Medlem
Gick med
19 Aug 2013
Ort
Stockholm
Hoj
-?-
Jag har säkert provocerat både betydligt vassare bilar och hojar just för att höra lite gött ljud. Men jag är ju en kille som gillar motorljud oavsett. Och skulle ja inte gilla att gasa kunde ja lila gärna skaffat en 316 och en 400cc. Åker bland annat i en sporthojs åkares mardröm, BMW 330:rolleyes:

Min tanke precis... Dyker ngt fläsk upp bredvid (hoj el. bil spelar mindre roll) har jag inget emot att hetsa lite OCH bli frånåkt bara för att få se / höra lite fin motor! :)
 

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Passerade på kvällen en svart 745 med extra breda fälgar och ta mig f_n om ljushuvudet inte skulle försöka köra ikapp.Nu gick ju inte detta så bra och Vellingebonnen med sin epatrimning försvann i min backspegel för gott.Man förundras då och då var alla dessa stolpskott kommer ifrån när jag fått för mig att de brukar sitta i BMW och Audi bilar.Jag önskar bara att kameran varit riktad bakåt. :hihi

Glöm inte Mercedes. :rolleyes:
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Jag har aldrig förstått och kommer ALDRIG förstå varför man plöjer ner en massa pengar och tid på en sån fruktansvärt ful bil!
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Polaren körde evo 10 lätt moddad.
Han hade grymma problem med en 240 på var det Mantorp eller om det var gälleråsen.

Så man ska passa sig noga. den 240 såg näst intill standard ut. Bara att man såg halvburen och R däcken.
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
jag vars frånkörd av en volvo 850 på en tl1000. jo den gick bra. Volvon asså. :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top