Köpa telefon inom 1v

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag ska byta ut min nu gamla iphone 4.
Men vad fasiken byter jag till?

Sabbade displayen nu igen och vägrar laga denna relik.
Är skitsugen på en galaxy S5, gillar tanken på att kunna göre egen ringsignal från en mp3a och slippa Apple.

Eller vad finns det mer för lurar?
Kör Gps i bilen på telefon och använder den flitigt i både jakt och arbete.
Sony ?
LG?
Eller ska man vänta på en phåne 6a?
 

Biber

Ny medlem
Gick med
31 Oct 2013
Ort
Linköping
Hoj
Street Triple R -13
iPhone 6 släpps 23 Septmeber.... Om man nu gillar iOS, annars är det väl Galaxyn som gäller :yoparty
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Du gillar tanken på att kunna göra en egen ringsignal av en mp3a?

Med de höga kraven på en telefon så kan du ju ta en Sony Ericsson W810 eller nåt =)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Just nu, dvs inom 1 vecka, känns som fel tillfälle för den ekonomiskt lagde att köpa en telefon. Det släpps väldigt mkt nytt i September, dels Apple och dels kring IFA-mässan i Berlin.

Så förmodligen kommer många av de modeller som är flaggskepp nu få en lägre prislapp inom någon månad när nya modeller kommit ut.
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Jag är ingen iphone människa, hatar min lur ibland. Men å andrasidan har den funkat i över 3år nu.
Så tipset är vänta, håll ut med min trasiga 4a för att se vad som kommer runt hörnet.

- - - Updated - - -

Du gillar tanken på att kunna göra en egen ringsignal av en mp3a?

Är det ett högt ställt krav?

Fippla med världens sämsta program kallat Itunes är inget för mej.
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
sjukt nöjd med min Sony Z1 ... tvåan lär inte vara sämre
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
z2an är en kandidat. Gillar att dom har en bra batteritid.
 

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Ort
Norrort
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
z2an är en kandidat. Gillar att dom har en bra batteritid.

samt tål väta ... men tappa den för guds skull inte :smasha , glas både bak o fram ... å snygg e den :)

tjejjen laddar sin i-produkt mest hela tiden , jag kan tillomed glömma ladda över natten och bra hålla igen lite på surfandet så räcker den lätt 2 dar med normalt med prat och lattjande :tummenupp

har legat med spotify och extern högtalare i nästan 24 timmar i hytten på en kryssning ... inga problem att ringa taxi när vi klev av båten :tummenupp
 

concoz

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2014
Ort
Finland
Hoj
02,Yamaha R6
Jag är också ute efter en ny lur! Sjukt trött på att den går sönder direkt man tappar den. Är lite sugen på en cat b15, värkar vara lite tåligare än en vanlig lur. Någon här som testat den?
 

litzter

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Ort
Norsborg
Hoj
Aprilia Tuono V4r aprc abs -14
HTC gillar jag, är inne på 3e luren och alla har funkat perfekt, misshandlar mina telefoner rejält ändå har dom funkat klanderfritt
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Enda felet med Z2an är att laddkontakten sitter i sidan.... Samma sak som att galaxy s5 har gummiplupp för kontakten.

Luren ska in i en håller 47ggr per dag i bilen. Jobbar ju som resande säljare.
 

Axel12k

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Ort
***
Hoj
Honda NC700X -2012
Lumia 930. Bästa telefonen med WP 8.1 (Det bästa OS:et). http://www.gsmarena.com/nokia_lumia_930-6227.php

Jag hade Android i massa år. De behövdes alltid återställas efter ett tag för de blev så slöa. Har haft min Lumia 920 i snart ett år och har aldrig behövt återställa den. Allt flyter. Bra byggkvalité i telefonerna också.
 

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Ort
Örebro
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag är ingen iphone människa, hatar min lur ibland. Men å andrasidan har den funkat i över 3år nu.
Så tipset är vänta, håll ut med min trasiga 4a för att se vad som kommer runt hörnet.

- - - Updated - - -



Är det ett högt ställt krav?

Fippla med världens sämsta program kallat Itunes är inget för mej.

Nej jag trodde bara inte att det var nåt man ens gjorde idag o hade som ett problem :D
Det räcker i stort sett att gå in i play-butiken på andriod o ladda hem valfri app som tillhandahåller ringsignaler (det finns typ en miljard såna) så kan man mer eller mindre söka rätt på exakt den musiksnutt man vill ha.
 

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
Hypermutta
Är sjukt nöjd med min xperia Z1, kameran är grym (för att sitta i en telefon) om man nu prioriterar det.
Hade gärna skaffat en Z2 men tycker de är för dyra just nu (säkerligen värt varenda krona dock)
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nej jag trodde bara inte att det var nåt man ens gjorde idag o hade som ett problem :D
Det räcker i stort sett att gå in i play-butiken på andriod o ladda hem valfri app som tillhandahåller ringsignaler (det finns typ en miljard såna) så kan man mer eller mindre söka rätt på exakt den musiksnutt man vill ha.

Jo så klart. Men har man iphåne så är det inte så enkelt....

- - - Updated - - -

Nej jag trodde bara inte att det var nåt man ens gjorde idag o hade som ett problem :D
Det räcker i stort sett att gå in i play-butiken på andriod o ladda hem valfri app som tillhandahåller ringsignaler (det finns typ en miljard såna) så kan man mer eller mindre söka rätt på exakt den musiksnutt man vill ha.


Jo så klart, men har man apple så är det inte så enkelt...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top