Prova på SMC-kurs på storbana - Kinnekulle

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Detta är en eftermiddag för dig som ännu inte provat på en SMC-kurs på storbana! För endast 495 kr får du prova på vårt kurskoncept och testa en kortversion av en kursdag men med lika mycket körglädje och en instruktör som tar hand om dig och ger dig personlig feedback!

Om du vill bli en bättre mc-förare och samtidigt ha en fantastiskt rolig fredageftermiddag ska du vara med på SMC Västs prova-på-kurs. Den är fredagen den 29 augusti klockan 11:30 på Kinnekulle Ring. Du får under säkra former utveckla din körning på en fantastiskt rolig motorbana. Läs mer här:

http://grundkurser.svmc.se/anmalan/deltagare/728

Du behöver inte vara SMC-medlem sedan tidigare för att vara med denna dag! Medlemskap för resten av året ingår i priset!

Kinnekulle ProvaPå.jpg
 

Hera

Just idag är jag stark
Gick med
12 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6 -08
Kanske har du redan gått flera kurser själv men känner någon som du vet skulle tycka det var jätteroligt och lärorikt att gå en SMC-kurs på storbana men ännu inte fått "tummen ur"? Tipsa dom om detta event!!

För endast 495 kr får de prova på en storbanekurs! Tiden är lite kortare, men annars är det precis samma koncept som vanligt, lika instruktörstätt och lika mycket körglädje! :banana:banana:banana
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Läste för några minuter sedan om "Prova på SMC-kurs på storbana - Kinnekulle." :banana

Numera anmäld och har betalt!:tummenupp
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Jobbar tyvärr då, annars hade jag anmält mig.
 

Th1anonly

Ny medlem
Gick med
3 Nov 2005
Ort
???
Hoj
SUPERDUKE 1290
Har anmält mig nu!! En fråga, klara mina Leo Vince med db-killers ljudkraven eller måste jag byta till orginal?:confused:
En Superduke med original luftburk kan tilläggas!
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Har anmält mig nu!! En fråga, klara mina Leo Vince med db-killers ljudkraven eller måste jag byta till orginal?:confused:
En Superduke med original luftburk kan tilläggas!

Det är tyvärr omöjligt att svara på innan du är på plats och de mäter dig. Det beror på fler faktorer än bara hoj/dämpar-kombinationen. Hur bra är dämparna packade? Hur blåser vinden? Hur bra är mätutrustningen kalibrerad?

Vill du chansa och kanske tvingas titta på när de andra är med på kursen? Kör dit med Leo vince och dB-killers.
Vill du vara i princip garanterad att få prova en storbanekurs och lära dig massor? Sätt på originaldämparna den dagen.

Ha så kul! :tummenupp
 

jens_rock

SMC Väst - AI
Gick med
17 May 2004
Ort
Göteborg - Björkekärr
Hoj
GSX-R 1000 K7 dirt edition
Har anmält mig nu!! En fråga, klara mina Leo Vince med db-killers ljudkraven eller måste jag byta till orginal?:confused:
En Superduke med original luftburk kan tilläggas!

Under normala omständigheter så fungerar det bra med dB-killers!
Det som händer om "det inte fungerar" är att du tvingas vara ytterst försiktig med gasen alt. avbryta kursen om du inte klarar av att hantera högerhanden.
 

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Ort
Göteborg
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Jag var där, hade grymt kul, synd att det inte blev ännu mer tid på banan bara.
Tack till alla som ställer upp och jobbar gratis :)
 

The Wolff

Sporthojsnörd
Gick med
3 Jul 2009
Ort
Solna
Hoj
2020 Triumph Street Triple RS
Stort tack för en grym dag. Underhållande, givande och otroligt inspirerande. Kommer att bli fler SMC-kurser kommande säsonger.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top