MotoGP 2014: Red Bull Indianapolis Grand Prix

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Hehe enligt wiki finns det 257 000 permanenta platser och uppemot 400 000 platser om man använder infield section.

Hyfsad stor anläggning, undra hur många kinnekulle man fått in där :D

Inte många av de 257 000 som är upptagna ser det ut som!
 

Polizei

Nulli Secundus
Gick med
16 Jul 2010
Ort
Kalifatet
Hoj
ktm 1290 advr 2020 ktm 1290 superduke
Sitter och försöker få igång streaming, men det går inte så bra jag gör antagligen något fel.

Du försöker nog öppna en länk där det krävs ace-stream och då måste du ladda ner det programmet.
Välj istället en som kräver flash så funkar det nog.
När det är dags för loppet ikväll så är där ganska många länkar att välja på, jag brukar ta BT Sports för att få engelsk kommentator.
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
FIFAN, är det inte en hårig kurva efter rakan???!!! Att se åtta Moto3:eek:r SAMTIDIGT vinkla in i vänstern, cooooolt!
 
Last edited:

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Sjukt bra moto3-race:yoparty
 

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Lomma
Hoj
ST3R
Mika är verkligen "The ice cold assassin" :)
Härligt med att se min favorit Aegerter har tagit klivet från stabil poängplockare till en kraft att räkna med när det ska göras upp om segern!
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Imponerande start av dovi:tummenupp
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Rätt nöjd med min analys i inlägg #2:tungan
 
Last edited:

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
Marquez, Rossi, Lorre, Dovi: TACK! :Bugar

Sjukt kul att se Redding i Parc Ferme! :tummenupp

EDIT: Glömde nämna de härliga broms-bilderna i slowmotion. :)
Rossi tre fingrar, Lorre två och Marc ett finger.
Ju mindre man bromsar ju fortare går det lr? :va ;)
 
Last edited:

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Ja vad ska man säga. Trodde/Hoppades nästan på att Marquez skulle göra ett misstag igår men nej, han går inte att stoppa.

Fick lite förhoppningar när Rossi gjorde en bra star och låg etta efter två kurvor. Men när han inte drog ifrån så insåg jag att snart kommer Marquez.

Samtidigt så har både Rossi, Lorenzo och Pedrosa farten, men inte det sista som krävs. Marquez måste ramla för att någon annan ska vinna känns det som.

Rossi säger att han ändå är nöjd då detta är en av hans värsta banor, men samtidigt tror jag tyvärr inte det kommer se annorlunda ut resterande del av säsongen.
 

abethebabe

hungarianstallion
Gick med
15 Jan 2006
Ort
Fbg
Hoj
GSX-R 750 SRAD -97, R1 banräcer, yamaha yz250f -02, kawasaki kx450f -08, zx9r -98
Ja vad ska man säga. Trodde/Hoppades nästan på att Marquez skulle göra ett misstag igår men nej, han går inte att stoppa.

Fick lite förhoppningar när Rossi gjorde en bra star och låg etta efter två kurvor. Men när han inte drog ifrån så insåg jag att snart kommer Marquez.

Samtidigt så har både Rossi, Lorenzo och Pedrosa farten, men inte det sista som krävs. Marquez måste ramla för att någon annan ska vinna känns det som.

Rossi säger att han ändå är nöjd då detta är en av hans värsta banor, men samtidigt tror jag tyvärr inte det kommer se annorlunda ut resterande del av säsongen.

Jag tror nog de andra förarna är inne på samma spår dvs att marquez i princip måste köra omkull om de ska ha en chans på segern men det gäller att hålla skenet uppe, i dagsläget är nog rossi ivf glad bara han kommer på pallplats. Rossi tryckte på rätt bra i början och det kändes som att han ville få en lucka ner till marc, lorre och peddot men den taktiken lyckades inte och däcken tog slut för honom, inte för att jag tror att det hade hjälpt så mkt med en lucka på 1-1.5 sek men fan, ngt måste man ju försöka hitta på. Att dovi hängde på såpass bra i början var mindre bra då det blev lite stökigt vid platsbytena med rossi och där tappade båda allt och marc kunde fullfölja sin plan, bygga upp temp för att sedan bara segla iväg mot en stabil 10:e raka (fucking little bastard:D) , starkt kört även av lorre så jag tror att rossi är rätt nöjd med en tredjeplats överlag.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top