KTM autoriserade verkstäder i mellansverige/norra???

tobs

Ny medlem
Gick med
31 May 2012
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 690smc -11
Hallå!
Jag tycker mig ha sökt o åter sökt utan vettiga resultat efter ktm-verkstäder/verkstäder som kan utföra korrekt 750mila-service på min 690 smc med stämpel i boken..

Min 690 har i skrivande stund gått 728mil, så är med andra ord dags o börja fundera över var jag skall kunna göra min 750mila-service med oljorna och ventiljusteringen bl.a.

Men mitt problem är att de resultat jag fått fram på nätet har alla konkat tyvärr..
KTM's hemsida är allt annat än uppdaterad, de jag hittat hittills har konkat, bl.a hojtorget sundsvall som inte finns längre, och ride/crossbolaget umeå har även dem konkat..



Jag bor i mellersta norrland, så min fråga är VARS servar ni era ktm-hojar här kring mellansverige/ uppe i norr, alternativt lite söderut men så nära mellersta delarna förstås?

Väldigt tacksam för svar, så dela gärna med er om var ni med ktm-hojar servat era hojar och kunnat få en duglig stämpel häromkring? :)

Osäker om om jag egentligen valde rätt kategori för detta, men vi märker väl om någon svarar eller ej.
//Tobbe
 
Last edited:

tobs

Ny medlem
Gick med
31 May 2012
Ort
Sundsvall
Hoj
Ktm 690smc -11

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Finns det inte längre någon KTM-dealer mellan Bollnäs och Luleå...? Du är säkert välkommen till Lindroths i Luleå (de fanns då i början av denna vecka), men det är ju lite långt för en klyktattare...?
 

Lill-Erik

Depåkungen
Gick med
29 Sep 2008
Ort
Vindeln
Hoj
KTM 790 Adventure R, KTM 625 SXC
www.ndmx.se finns i umeå

Dom är auktoriserade för både ktm och suzuki, då det är Håkan från fd. Ride i Umeå som sköter verkstaden.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top