Mc tillbehör Polen

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Är i Polen närmare bestämt i sopot, nära till Gdansk osv.

Min fråga. Vet någon här inne bra mc tillbehörs affärer?
Jag Hittar dåligt på nätet!.
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Honda affären va stängd till 1/8 nu på väg ner till baltyka.
Men på tal om det. Det finns ett större affärs shop i Gdynia är Baltyka. Vilket är bäst?
 

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Nu har man ränt runt. Hjälmar osv inte så mycket billigare än nätet.. Så inte så mycket mc kläder handlat.
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Nu har man ränt runt. Hjälmar osv inte så mycket billigare än nätet.. Så inte så mycket mc kläder handlat.

va våra tips till hjälp då? :)

jag var inne på Larssons för ca 1 månad sedan o de sålde svenskt märke skinjacka (halvarssson?) för ca 1200kr - Utgående modell, är det bra pris generellt sätt?, har väldigt dålig koll på priserna i sverige på sådant

EDIT: ang köpcenter finns de ett stort nyöppnat i Gdynia, jag har själv inte besökt de men mina klasskompisar var lite besvikna. de är större än Baltyka men de är inte nödvändigtvis mer affärer, mer stora affärer, men färre.

annars får jag väl säga att en del butiker har bra priser på baltyka och en del har nästan svenska, eller ja, x1000kr plagg osv.
HM har bättre pris i polen imo i alla fall :)
 
Last edited:

jepa71

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2007
Ort
Svenljunga
Hoj
Honda Cbr1000rr -08.
Billigare än Sverige javisst. Men inte alltid billigare än nätet! Lite lurigt man behöver vara lite påläst. Jag ville ha alpinestars handskar, det hittade jag ej. Fans handskar för runt 500kr o uppåt, race handskar fina. Men jag vill ha alpinestars.. Vill ha ha...:banana
Pln står numera högt.. Suck.
Köpt en hel del skor billigt men inte billigare alltid än nätet.. Men fördel att du kan prova. För min del skilde det sig mellan märken från stl. 42 - 45:huvet
Märkes kläder billigare över lag. Fördel du kan prova. Men samma sak här med nätet.

Baltyka är över lag bättre än det i Gdynia ( Riviera )

Men maten är billig och sprit lägg till underbart väder så blev det en fin semmestertripp :)

Ps byggvaror är mycket billigt ännu... Vet dock ej om det går att fick över nätet ;)
Laminerat golv från 36kr/m2. Osv.
 

mkii

Sporthojsnörd
Gick med
16 Dec 2012
Ort
Gdansk, polen och Kungälv
Hoj
Suzuki GSXR 750 2008
Billigare än Sverige javisst. Men inte alltid billigare än nätet! Lite lurigt man behöver vara lite påläst. Jag ville ha alpinestars handskar, det hittade jag ej. Fans handskar för runt 500kr o uppåt, race handskar fina. Men jag vill ha alpinestars.. Vill ha ha...:banana
Pln står numera högt.. Suck.
Köpt en hel del skor billigt men inte billigare alltid än nätet.. Men fördel att du kan prova. För min del skilde det sig mellan märken från stl. 42 - 45:huvet
Märkes kläder billigare över lag. Fördel du kan prova. Men samma sak här med nätet.

Baltyka är över lag bättre än det i Gdynia ( Riviera )

Men maten är billig och sprit lägg till underbart väder så blev det en fin semmestertripp :)

Ps byggvaror är mycket billigt ännu... Vet dock ej om det går att fick över nätet ;)
Laminerat golv från 36kr/m2. Osv.

ja precis! det är rätt många som köper kök osv på Ikea i Gdansk och tar färjan hem till sverige då det är upp mot halva priset. så på några x10k kronor blir det mycket i skillnad må jag säga, men som du säger, man hittar inte alltid det man vill ha, vi har enl mig ett väldigt bra Sortiment på Vanliga Ica maxi osv här i svea riket kontra polens motsvarande affärer, de är rätt mycket produkter jag saknar i Polen faktiskt, så jag får ta med mig ifrån sverige (så som Vatten kastanjer och go ketchup samt inlagda pepperoni med bra smak och kaffe, många kilo per år fraktar jag ner, för de är billigare med "bra" kaffe i sverige än i Polen), men ja som du säger, mat är billigt och gott beroende på vart man beställer såklart, spriten är väl som tyskland (starksprit) och ölen är väl lite dyrare, ger 6-7kr för 650ml flaskor av en mycket god sort enl mig, (zywiec) så de motsvarar väl runt 3kr för en 33cl burk (som jämför pris)
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top