Bilder SM 18-20 och 25-27 juli.

Rolf M

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2011
Ort
Åstorp
Hoj
2004 Kawasaki ZX10R
Är det någon som hittat bilder från dessa dagar på Gelleråsen?
 

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Vore det inte fiffigt om man som fotograf var tvungen att ange nån webbadress/mailadress/facebookadress/mailadress eller liknande för att få ut en fotoväst på tävlingarna....

Dels så skulle det ju vara bra för fotograferna som säljer bilder, att alla förare hittar bilderna och kan kontakta dom. Så att dom får sälja mera bilder... Och dels så skulle det ju bli enklare för förare och team att hitta bilder efter racen till sina webbsidor/nyhetsbrev/pressreleaser etc...

Bara en tanke...
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Jag fotar ju en del (dock inte just en helgen ni efterfrågar).. och för mig kan det ta typ 4-6 timmar bara att gå igenom allting utan att man ens fotat en hel dag.. Och en del lite mer seriösa fotografer redigerar dessutom ALLT innan de lägger ut det.. har man bara nån timme över varje kväll, eller inte vill bränna semestern på att fixa bilder, så kan det lätt ta en vecka att bli "klar".

Min poäng är mest,, hav tålamod :)

(Men visst, jag kan hålla med om att en del borde ange vart de lägger upp sina bilder, iaf de som inte lägger upp här på SH. Har själv varit med om att man hittat bilder på sig själv på någon obskyr fotosida som man inte ens visste att den existerade.)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top