Sporthojare??

Status
Ej öppen för fler svar.

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Är det någon i Stockholms området som känner till en Sporthojare vid namn Johan XXX?
 
Last edited by a moderator:

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Jo han XXXXX ett trasigt motorblock till mig !





Ähhhh den var dålig - Bäst jag loggar ut
 
Last edited by a moderator:

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Han är skyldig mig lite pengar. Inga stora summor men jag hoppas han inte är en sporthoj broder.
Det är mer principen än summan i sig själv.
Han har kört en Superduke.

Jag polisanmälde händelsen och han blev kallad till förhör till Polisen i Skärholmen men dök aldrig upp. Så det är killens riktiga namn och Polisen har hans riktiga adress etc.

Skulle gärna vilja snacka lite närmare med honom.

Har sökt på facebook utan resultat.

Så om någon känner den här killen så får ni gärna sända mig ett pm.
 

2Wheeldrive

Nu kör vi!
Gick med
9 Mar 2005
Ort
Avesta
Hoj
BMW 850 GSA Triumph T100 Bonneville
Jag ska hitta honom, jag ska ta honom innan polisen, jag är större än polisen!
Jag ska klippa öronen, hans tong! jag ska göra kaoz med honom!
 

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
Han är skyldig mig lite pengar. Inga stora summor men jag hoppas han inte är en sporthoj broder.
Det är mer principen än summan i sig själv.
Han har kört en Superduke.

Jag polisanmälde händelsen och han blev kallad till förhör till Polisen i Skärholmen men dök aldrig upp. Så det är killens riktiga namn och Polisen har hans riktiga adress etc.

Skulle gärna vilja snacka lite närmare med honom.

Har sökt på facebook utan resultat.

Så om någon känner den här killen så får ni gärna sända mig ett pm.
Finns bara ett par st i Sverige med den stavningen så det är väl bara att söka på nätet.
Har du inte adress och telefonnr redan?
 

FSN

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Monster 696 -10
Han är skyldig mig lite pengar. Inga stora summor men jag hoppas han inte är en sporthoj broder.
Det är mer principen än summan i sig själv.
Han har kört en Superduke.

Jag polisanmälde händelsen och han blev kallad till förhör till Polisen i Skärholmen men dök aldrig upp. Så det är killens riktiga namn och Polisen har hans riktiga adress etc.

Skulle gärna vilja snacka lite närmare med honom.

Har sökt på facebook utan resultat.

Så om någon känner den här killen så får ni gärna sända mig ett pm.

Med tanke på polisens prioriteringar och det faktum att han blir kallad till förhör så är jag jäkligt nyfiken på din definition av "lite pengar".
 

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
Med tanke på polisens prioriteringar och det faktum att han blir kallad till förhör så är jag jäkligt nyfiken på din definition av "lite pengar".


Det är ju en högst subjektiv definition.

Han vars namn vi inte skall nämna. Vi kan kalla honom "Gösta rider" är skyldig mig för 10 lotter till hans hittepålotteri där han skulle lotta ut en hayabusa med 499HK på slangen.

Jag vill minnas det var 200 eller 250kr/lott, det var i vart fall inte mindre.
Men det är ju en mindre summa pengar, för jag orkar ju inte åka och slå någon på käften för dom pengarna.
Inte när jag har 60 mil dit iaf.

Läropengar helt enkelt. Sen får man ju ta varje chans man kan att språka om det.

Borde väl ha postat detta i "En jävligt dålig idé"-tråden. :gnissla
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Det är ju en högst subjektiv definition.

Han vars namn vi inte skall nämna. Vi kan kalla honom "Gösta rider" är skyldig mig för 10 lotter till hans hittepålotteri där han skulle lotta ut en hayabusa med 499HK på slangen.

Jag vill minnas det var 200 eller 250kr/lott, det var i vart fall inte mindre.
Men det är ju en mindre summa pengar, för jag orkar ju inte åka och slå någon på käften för dom pengarna.
Inte när jag har 60 mil dit iaf.

Läropengar helt enkelt. Sen får man ju ta varje chans man kan att språka om det.

Borde väl ha postat detta i "En jävligt dålig idé"-tråden. :gnissla
Tråkigt! Hur fan gick d med det där igentligen, vart d nån snutanmälan av det där eller?
 

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
För min del så bara precis sket jag i det. Det gjorde inte mer skada i plånboken än en moderat krogfylla.

:)
Det är precis därför lurendrejare fortsätter. Antingen blir de inte anmälda för att det är så små summor per person att den drabbade skiter i det eller så blir de anmälda och polisen lägger ner det i brist på bevis.

Hur vet du att detta är rätt person? Finns som sagt ett par stycken med samma stavning.
 
Last edited by a moderator:

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Hur vet du att detta är rätt person? Finns som sagt ett par stycken med samma stavning.

Jag vet inte det är han men han heter ju så, och har valt offentligheten ljus så har man så då får man stå ut med att bli synad..
Varför undrar du?
 

tukkla

Sporthojsnörd
Gick med
27 May 2008
Ort
jöttebårj
Hoj
SD 1290
Jag vet inte det är han men han heter ju så, och har valt offentligheten ljus så har man så då får man stå ut med att bli synad..
Varför undrar du?
Om det inte är personen i fråga du länkat till känns det inte helt ok att denne bli utpekad som en lurendrejare.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Jag håller med tukkla, det är inte ok att kasta upp en random FB-sida när det finns tre st personer med samma namn i Sthlms-trakten som skulle kunna passa in.

En ledtråd, men fortfarande inte fakta, är att kolla namnet på ratsit, checka tilltalsnamn samt vilka fordonstyper som finns på adressen så kan det ge lite "kött på benen" :tummenupp
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Hej på er,

Det är inte tillåtet att lägga upp misstänkta personer med riktiga namn som det är gjort här. Och tråden/inläggen bryter mot div SH regler. Ämnet är inte mc-relaterat, länkar till FB och har div OT-inlägg. Jag stänger därför tråden och modererar bort personlig information i den.

Vänligen håll koll på regelverket framöver killar!

Mvh Peter
Moderator
 
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top