Shoeis senaste!! Se upp för luriga försäljare!

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
Oj, lugn nu.

Har du mailat Lelles och påpekat detta?

Du tror inte de bara glömt att redigera texten... :va
 

perhu

Medlem
Gick med
11 Mar 2004
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Speed Triple R & Versys 650
Tack, jag är lugn.
Jag blir bara lite irriterad när Lelles försöker sälja gammal säkerhetsutrustning!
Nej, jag har inte mailat om detta. De har haft några år på sig att redigera den texten.

btw så handlade jag lite andra prylar från dem via webben nyligen och det blev jättebra med bla supersnabb leverans!:tummenupp
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Tack, jag är lugn.
Jag blir bara lite irriterad när Lelles försöker sälja gammal säkerhetsutrustning!
Nej, jag har inte mailat om detta. De har haft några år på sig att redigera den texten.

btw så handlade jag lite andra prylar från dem via webben nyligen och det blev jättebra med bla supersnabb leverans!:tummenupp

mest irriterad blir jag av priset.... under halva nypriset.... undrar varför??? kanske för att den inte är ny:tummenupp:confused:

Med vänlig hälsning
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Oj, lugn nu.

Har du mailat Lelles och påpekat detta?

Du tror inte de bara glömt att redigera texten... :va

Speciellt det faktum att dom sänkt priset med 56 %, från 4.495:- till 1.995:-, skulle ju kunna antyda att det finns en nyare version. Skulle jag blåsa folk hade jag nog gjort det till ordinariepris.

Men visst är det sugit att inte uppdatera texten...
 

CDM

BikerBoyz
Gick med
2 Sep 2009
Ort
i garaget
Hoj
Slagskeppet
Tack, jag är lugn.
Jag blir bara lite irriterad när Lelles försöker sälja gammal säkerhetsutrustning!
Nej, jag har inte mailat om detta. De har haft några år på sig att redigera den texten.

btw så handlade jag lite andra prylar från dem via webben nyligen och det blev jättebra med bla supersnabb leverans!:tummenupp

Lelles har förmodligen ca 100 000 artiklar i sitt sortiment (ren gissning). Skulle de ha stenkoll på varenda liten textrad skulle denna hjälm behöva kosta typ 10 000 kr för att täcka all administration.

Var en god medborgare, maila och påpeka, har du tur får du något litet som "tack för hjälpen":)
 

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
Tror du på allvar att detta handlar om ett bedrägeriförsök...? Att Westin sitter hemma och gnuggar händerna medans du kör ihjäl dig i din UNDERMÅLIGT säkra men blåögt inköpta hjälm...?

Har ni dåligt väder i fjollträsk, eller vad handlar det om...?
 

DaPirate

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Mar 2005
Ort
08 söderort
Hoj
GSXR1000-K2 + 2 till
Tror du på allvar att detta handlar om ett bedrägeriförsök...? Att Westin sitter hemma och gnuggar händerna medans du kör ihjäl dig i din UNDERMÅLIGT säkra men blåögt inköpta hjälm...?

Har ni dåligt väder i fjollträsk, eller vad handlar det om...?

Ehh, vad har vart man bor i Sverige att göra med saken??? Vi har jättefint väder här i Stockholm! Är du bitter för att frun har lämnat dig och åkt till Stockholm, finns jättemycket Norrländskor här och de är jättetrevliga! Det kommer nog snart en busslast med Ryskor eller Thailändskor till Kalix! :krama
 

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Ort
Karlstad
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Tack för tipset, ska ta och beställa en! :tummenupp Passar min skalle perfekt, xr1000, de nya trycker lite här och där. . . . . alltså försämrade enligt mitt huvud! :D
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Tack för tipset, ska ta och beställa en! :tummenupp Passar min skalle perfekt, xr1000, de nya trycker lite här och där. . . . . alltså försämrade enligt mitt huvud! :D

Har du 2XL i hjälmstorlek!? Så uppblåst har du aldrig verkat när jag har pratat med dig... :7peta
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Klart bra deal för dom som kör med dubbla skinnställ, nu kan dom ju köra med dubbla hjälmar, 2XL :yoparty
 

perhu

Medlem
Gick med
11 Mar 2004
Ort
Upplands Väsby
Hoj
Speed Triple R & Versys 650
Jag såg nyss en xr1000 på hyllan hos en handlare i Hudiksvall, till det oblyga priset 5695:-.... Skynda fynda!!!:fyllisar
 

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
För att väder är hyfsat lokalt...? Och för att dåligt väder gör att folk har tid att irritera sig på meningslösa saker istället för att åka hoj...?

Ja det förklarar ju varför du bölar och lipar i varenda tråd. Våren har väl inte kommit än. :hihi
 

Micke240sx

Noob
Gick med
21 Aug 2007
Ort
Stockholm
Hoj
Yamaha R6- 01 Aprilia Tuono V4r aprc abs -14 Suzuki Tillis -97
OT: Webhallen är rätt bra där med tydlig märkning när artikeln är upplagd.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top