Nån som plåtade på SRW den 21 juli?

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Malmö
Hoj
zx6-r '09
Tyckte jag såg ett långt teleobjektiv som riktades mot banan idag på Sturup raceway. (faktiskt helt säker på att jag så det) Någon som vet var man kan få tag på bilderna?
 

:KiM

U MAD BRO?!
Gick med
28 Jan 2013
Ort
Malmö
Hoj
Banhoj: Ducati 999/848 2005/2010 Gathoj: Bobber VT600
Var hittade du bilderna? Jag kollade lite i webshoppen men det verkar vara 21 juli förra året? :va
 

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Precis vid ringen
Hoj
En sån där grön.
Var hittade du bilderna? Jag kollade lite i webshoppen men det verkar vara 21 juli förra året? :va

My bad. :huvet

Hittade bilder på mig själv och ett antal andra som var i samma grupp i går så jag utgick från att det var söndagens körning, stod inte årtal i översikten på de bilderna, men såg nu att dekalerna var fel och någon annan var med på bild som inte var där i går.
 

CoBz

Trajumf!
Gick med
18 Jan 2011
Ort
Söderut
Hoj
Daytona 675, Honda CRF150R Minimotard
Det var faktiskt en hel del folk som fotade i söndags. Jag såg också ett par killar som satt och fotade utgången av BMW och ett par andra som gled runt med fotovästar. Det kommer säkert upp förr eller senare.
 

Swedebear

Speeding up
Gick med
23 Aug 2005
Ort
Malmö
Hoj
zx6-r '09
Vore trevligt om de fotografer som är på våra körningar delade med sig av sina bilder. Man kanske kunde dela ut en liten lapp till dem med tips om var de kan publicera bilderna och att de kan lägga en blänkare här eller på Sydskanes FB-sida. Trist att aldrig få se bilderna.
 

BalsbyMange

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Kristianstad
Hoj
CBR1000RR -04
Vore trevligt om de fotografer som är på våra körningar delade med sig av sina bilder. Man kanske kunde dela ut en liten lapp till dem med tips om var de kan publicera bilderna och att de kan lägga en blänkare här eller på Sydskanes FB-sida. Trist att aldrig få se bilderna.

Låter som en riktigt bra idé.
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top