Omdisponering av trådar på startsidan

BusAnna

ہمیشہ آخ
Gick med
24 Apr 2010
Ort
Vasastan
Hoj
Får inte ha nån för mamma.
Är det inte dags att se över dispositionen av trådar? På första sidan ligger till exempel det engelska forumet med 176 inlägg. Modellspecifika diskussioner med 220 000 inlägg ligger två nivåer ner. Känns inte som att dagens upplägg lirar med besökarnas intresse.

Och, eftersom sökfunktionen suger, kanske man ska lägga upp modellspecifika diskussioner i alfabetsordning istället för som senast lästa?

Efterlyser också ett underforum för försäkringar med en tråd per modell.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Modellspecifika diskussioner kunde få ett underforum per fabrikat och att trådarna sen torrt heter modellen och generationen, t ex Honda / CBR900 1992-1994.
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
Modellspecifika diskussioner kunde få ett underforum per fabrikat och att trådarna sen torrt heter modellen och generationen, t ex Honda / CBR900 1992-1994.

Det "bästa" vore ju om varje modell fick ett underforum. Just nu är det rätt hopplöst att hitta i dom modellspecifika trådarna om man inte följt den sedan start.
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Det "bästa" vore ju om varje modell fick ett underforum. Just nu är det rätt hopplöst att hitta i dom modellspecifika trådarna om man inte följt den sedan start.
Förslaget har varit uppe för diskussion men ännu inte vunnit gehör hos ledningen.
 

Pelle

Musteridirektör
Gick med
4 Apr 2008
Ort
Där pepparn växer
Hoj
Nein
Det "bästa" vore ju om varje modell fick ett underforum. Just nu är det rätt hopplöst att hitta i dom modellspecifika trådarna om man inte följt den sedan start.

Det tycker inte jag, för då kommer du få trådar som heter ex motor, och efter ett tag kommer någon tycka att det behövs en underkategori som är insprutning, sen kommer diskussionen om insprutning tillhör motor eller elsystem och sen är det igång.

En tråd per modell/generation, så får man söka i tråden för den modell frågan gäller.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det bästa just nu vore om någon fixar så att cacheningen av förstasidan dör ut nån gång...

Nu är kl 22.51, när jag surfar till sporthoj.com så är trådar från lunch idag "nyheter"...

startsida.JPG
 

RandomDude

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 Jun 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Street Triple R -13
Förstasidan är fotfarande buggad, exakt samma trådar ligger kvar som "Nytt i forumet" även fast det gått en hel dag.
Clipboard Image.jpg
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Ledsen för dåligt med svar. Är på semester på andra sidan planeten och jag har missat att rapportera detta vidare till teknikerna som står för servern. Trist att det buggat med "cron" som det heter.

Jag gör en manuell omstart nu så får vi se om allt går upp imorgon igen.
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Ledsen för dåligt med svar. Är på semester på andra sidan planeten och jag har missat att rapportera detta vidare till teknikerna som står för servern. Trist att det buggat med "cron" som det heter.

Jag gör en manuell omstart nu så får vi se om allt går upp imorgon igen.

Jag driftade mina burkar med mobilen och ssh från en paradis-ö Thailand i vintras, tar lite tid att redigera confar och kolla loggar i mobilen men det funkar :D
här lämnas inget vind för våg hehe (kontrollfreak!)
 

Orecic

http://www.youtube.com/watch?v=7-5_8af3T
Gick med
16 Aug 2007
Ort
San Francisco, CA
Hoj
2007, Kawasaki, ZX10R
Förslaget har varit uppe för diskussion men ännu inte vunnit gehör hos ledningen.

Beestååer ledningen av borgare i Mecedes ellär?
Weiron.GIF
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Nu e de bara att vänta på den stora smällen........ raderingen.......
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Visst e kvaliten på sidan i svajning nu.... funktioner kommer och går. Vissa äldre funktioner funkar men inte som tidigare utan felmeddelande dyker upp..... Mitt problem idag.... går ej att lägga in bilder... igår funkade det! Visst e det Sveriges största tidning som äger sidan? Undrar om sponsorer märker utav dålig funktion också! Toyman.... Varjedagbesökare men inte tillfreds!
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Visst e kvaliten på sidan i svajning nu.... funktioner kommer och går. Vissa äldre funktioner funkar men inte som tidigare utan felmeddelande dyker upp..... Mitt problem idag.... går ej att lägga in bilder... igår funkade det! Visst e det Sveriges största tidning som äger sidan? Undrar om sponsorer märker utav dålig funktion också! Toyman.... Varjedagbesökare men inte tillfreds!

Det ska och kan inte skifta på det sättet mellan dagar. Vart är det som det inte går att lägga in bilder? I forumet eller något annat?

Egmont Publishing AB äger Sporthoj.com. Det är ett förlag.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top