Lägga upp bilder

laidback

En fin avföring är bästa huvudkudden!
Gick med
19 Dec 2010
Ort
Nyköping
Hoj
En massa röd-vita, nu med blå inslag. Går även att skymta något helrött.
Men nu gick det jättebra!
RD 500 3.jpg
7.80Mb jpg. Kan det stämma? :va
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Verkar inte funka med bilder i köp&sälj!?
Har själv inte försökt lägga upp något där men det finns inte en enda annons som har bild nu.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Det finns massor med annonser med bilder:
http://www.sporthoj.com/annonser/

Så nog fungerar det.

Om ni har problem, se till att bilderna laddar upp heter filnamn.jpg. Samt på riktigt ÄR en JPG bild. Ingen annan typ av bild med ändrat filnamn. T.ex "raw"-filer som heter Jpg fungerar troligen inte. Det är ett gammalt script, och det skrivs inte om då det är dåligt och komplicerat.
 

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Ort
Stockholm
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
Jag kan inte lägga upp bild i min annons. Har försökt på: Safari och chrome på macen. Explorer samt chrome på pcn. inget verkar funka. Kontrollerat, ja det är en jpeg fil, på 163kb.

lägger in bilden där den ska vara, när jag trycker på uppdatera bilder så försvinner bilden jag la in och ingen bild har kommit upp i annonsen. prövat med att lägga upp bilden och istället för att uppdatera bilder, uppdaterat annonsen. men det funkar inte heller.

Dålig marknadsföring av mig som inte ens kan få upp en bild :va Hjälp!!
 

Yabba

Den som lever får se!
Gick med
8 Mar 2005
Ort
Kristinehamn
Hoj
KTM 1290 SAR -17, SÅLD KTM 990 Adventure -07, SÅLDSuzuki GSXR750 -90, SÅLDSuzuki GSXR750 -91, SÅLDSuzuki GSXR1000 K3.
Ja jäklar, det var AdBlock som tog bort bilderna i köp&sälj :näsblod
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Jag kan inte lägga upp bild i min annons. Har försökt på: Safari och chrome på macen. Explorer samt chrome på pcn. inget verkar funka. Kontrollerat, ja det är en jpeg fil, på 163kb.

lägger in bilden där den ska vara, när jag trycker på uppdatera bilder så försvinner bilden jag la in och ingen bild har kommit upp i annonsen. prövat med att lägga upp bilden och istället för att uppdatera bilder, uppdaterat annonsen. men det funkar inte heller.

Dålig marknadsföring av mig som inte ens kan få upp en bild :va Hjälp!!

Har den filändelsen .jpg så funkar det att lägga upp bilder, men inte med ändelsen .jpeg:fakta
 

hannuse

När resan är målet
Gick med
4 Apr 2013
Ort
Kainulasjärvi
Hoj
13st Yamaha
Det verkar inte funka oavsett filtyp eller storlek, eller operativsystem, eller webbläsare.
Har provat det mesta nu. :(
 

Niklas V

Ny medlem
Gick med
24 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR 900 RR -96
Problem här med. Får inte upp några bilder i köp&sälj. Hoppas de löser sig snart!
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Skulle uppdatera min byggtråd med lite nya bilder. Det funkade inte för mig heller.

/Jörgen
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Hej Swedie. Jag är ju här på sidan rätt ofta, morgonpigg och flitig i blogg. Pågår arbete med sidan ifrån erat håll. För min del jobbar jag alltid i samma dator. Ibland går sidan i raketfart, ibland så jävla sakta så man kikar på annat under inladnings-processen. Lägga in bilder, ibland går stora bilder in , ibland måste de vara mindre och ibland inte alls... som nu! Ser ju att i köp och sälj är det ofta utan bilder? Du skrev för att tag sedan att sidan skulle förändras/förnyas.... är det en pågående process? Känns som att antal besökarantal har krympt.... Mvh Tony Provade att bifoga 3 olika storlekar på bild här också.... ingen gick att få med
 

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Ort
...på taket
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Gjorde samma trista erfarenhet som Old Badger. Började på ett inlägg i W123-tråden, skrev och skrev. Men när jag sen skulle ladda upp bilderna till inlägget blev det stopp.
 

Toyman

Toyman´s Superbikegarage, SBK1988-2002
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Norr om fjorden
Hoj
BESLUTS-vånda...........
Gjorde samma trista erfarenhet som Old Badger. Började på ett inlägg i W123-tråden, skrev och skrev. Men när jag sen skulle ladda upp bilderna till inlägget blev det stopp.

Känns som ägarna till sidan inte riktigt tar sitt ansvar! Kvalitet... det ordet gillar jag. Sidan har senaste halvåret varit rätt dålig till och ifrån. Hade det varit en hoj hade vi sänkt den i riddarfjärden.... :mad:
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top