Filip Backlund Trackdays Mantorp Park 2014-07-10 - 11

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Inte med på nån bild.... var väl för snabb för kameran :D
 

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Hmmm.. Vad kör du för hoj? Jag har fler bilder så jag kanske kan hitta dig där. :)
 

Wisborg

Åker alldeles för lite =)
Gick med
6 Sep 2008
Ort
Huddinge
Hoj
CBR 600rr,
Du råkar inte han någon bild på en vit CBR 600 som körde i långsam grupp på torsdagen?

//Stefan
 

Dsg

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2008
Ort
Norrköping
Hoj
2009, Yamaha R6
Inga bilder på en röd/svart och vit r1 2003. Med svart dainese ställ och röd arai hjälm
 

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Inga bilder på en röd/svart och vit r1 2003. Med svart dainese ställ och röd arai hjälm

Jag ska kolla igenom mina bilder. Jag körde själv grön grupp så jag har tyvärr inte så många bilder på den gruppen. Några stycken finns dock då Pippi stod med kameran ute i karusellen första körpasset på fredagen. Gul och röd grupp finns det fler bilder på..
 

Wack0

HighFiveINC
Gick med
18 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Honda CBR600RR
Jag ska kolla igenom mina bilder. Jag körde själv grön grupp så jag har tyvärr inte så många bilder på den gruppen. Några stycken finns dock då Pippi stod med kameran ute i karusellen första körpasset på fredagen. Gul och röd grupp finns det fler bilder på..

Kan det finnas några bilder på en grå/vit cbr600rr med gula lysen och förare i vit/svart skinnställ och hjälm + nackskydd? :)

Eller en svart yamaha fz-6 där föraren har svart/vit jacka, svarta byxor och röd/blå hjälm?

Båda i gröna gruppen:)
 

Micke65

Rrrrr
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Vendelsö
Hoj
Yamaha mt-10Sp
Tyvär skakigt men men ....Film från snabb näst sista passet om jag minns rätt.


En till från pass 4.


 
Last edited:

steelboy

Ny medlem
Gick med
12 Jun 2009
Ort
sthlm
Hoj
yamaha R1M
här är mitt bidrag från sista passet (öppen depå)
det blev ganska konstigt känsla när man ligger fullt på rakan och ska börja bromsa vid 200m och så upptäcker man att bromsen sjunker och tappar bromstryck :) men är nöjd ändå :) rikare på nya erfarenhet... det är mjukt i lecakulhavet .
http://youtu.be/AidiZAMFhfQ
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
här är mitt bidrag från sista passet (öppen depå)
det blev ganska konstigt känsla när man ligger fullt på rakan och ska börja bromsa vid 200m och så upptäcker man att bromsen sjunker och tappar bromstryck :) men är nöjd ändå :) rikare på nya erfarenhet... det är mjukt i lecakulhavet .
http://youtu.be/AidiZAMFhfQ
Så det var du som åkte ner där alltså! Låg bakom dig, men för långt bak så man ser inget på filmen...


Väntar fortfarande på mer bilder :D
 

Starfish

Ny medlem
Gick med
6 Jul 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R750 2007
Kan det finnas några bilder på en grå/vit cbr600rr med gula lysen och förare i vit/svart skinnställ och hjälm + nackskydd? :)

Eller en svart yamaha fz-6 där föraren har svart/vit jacka, svarta byxor och röd/blå hjälm?

Båda i gröna gruppen:)

Ledsen - kan inte hitta någon av er på de få bilder jag har på den gröna gruppen (jag körde ju som sagt själv då, så de bilder som finns är från första passet på fredagen då Pippi förbarmade sig över kameran).
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top