#Sporthoj på Instagram

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Varför är ni så dåligt aktiva på Instagram under #Sporthoj ?

Borde väl ändå finna en ganska stor bas av användare härifrån som använder Instgram och som knäpper kort som skulle passa bra där.
Eller är alla här för gamla för det där med social media? :3freak
 

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
Instagram är fett bögigt! Och då menar jag inte bögigt som att en man har sitt kön i munnen på en annan man, utan mer som bögigt i glittriga paljetter och rosa hår och melodifestivalen. Bögsex är fett jävla manligt i jämförelse med instagram.

Nu när jag tänker på det, så kan bögsex vara det manligaste som finns. Jag är fan inte karl till att ta den där i munnen, det ska jag skriva under på.
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Vad diskuteras i den här tråden egentligen?
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Instagram är ju t.ex ett enkelt och praktiskt sätt att sprida enstaka bilder. Istället för att sitta och skapa trådar för att ladda upp enstaka bilder här.

Instagram är fett bögigt! Och då menar jag inte bögigt som att en man har sitt kön i munnen på en annan man, utan mer som bögigt i glittriga paljetter och rosa hår och melodifestivalen. Bögsex är fett jävla manligt i jämförelse med instagram.

Nu när jag tänker på det, så kan bögsex vara det manligaste som finns. Jag är fan inte karl till att ta den där i munnen, det ska jag skriva under på.
Med tanke på antalet syftningar mot något så tror jag inte det du har på hjärtat denna fredagskväll är Instagram. :rolleyes:
 

Shimonu

Sporthojsnörd
Gick med
26 Aug 2013
Ort
Linköping
Hoj
Z1000SX -18
Instagram är ju t.ex ett enkelt och praktiskt sätt att sprida enstaka bilder. Istället för att sitta och skapa trådar för att ladda upp enstaka bilder här.


Med tanke på antalet syftningar mot något så tror jag inte det du har på hjärtat denna fredagskväll är Instagram. :rolleyes:

Det är väl argumentet som jag också hör. Men om man sitter med ett facebook-konto redan, vad tjänar man på att skaffa instagram? Varför kan inte samma bilder laddas upp på sporthojs-gruppen på facebook?
 

Tommy.exe

Världens bästa virus.
Gick med
12 Apr 2013
Ort
På landet
Hoj
Oooooolika.
Felåt :rodnar

Jag blir lätt burdus när jag dricker öl!

Jag ska ta mig i kragen, och fixa ett instagram för din skull.

Ligga? :brynad
 

Täppas

Guest
Det är väl argumentet som jag också hör. Men om man sitter med ett facebook-konto redan, vad tjänar man på att skaffa instagram? Varför kan inte samma bilder laddas upp på sporthojs-gruppen på facebook?

vad är facebook :crash
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Datorer och internet är en fluga.
Snart kommer vi att använda runstenar i stället för mail. Tänk vilken boom för transportsektorn det kommer att bli, massor med runstenar som ska fraktas land och rike runt:D
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Nu var jag ju tvungen att gå in och hashtagga alla bilder på hojen. :D Även fast jag inte har sporthoj. ;)
 

Marsupilami

Tvåtaktstaliban
Gick med
15 Jun 2010
Ort
Söderslätt, Skåneland
Hoj
2xRD500 1xRS250 1xRSV Mille 1xSZR660
Bara för att göra Wiseguy glad har jag nu ägnat flera minuter åt att tagga mina bilder med #sporthoj. :)
Hatar för övrigt social media, men Instagram är lagom opretentiöst för min del.
 

Diversion

Medlem
Gick med
14 Sep 2013
Ort
I Skogen
Hoj
XJ600S -99
Kan någon förklara Instagrams storhet för mig? Jag ser inte vad som är så nytt och revolutionerande, vad kan Instagram göra som inte Photobucket, Picasa och liknande tjänster kan eller till och med ett vanligt hot eller gmailkonto med en utdelad mapp. Flera av dessa fanns ju långt innan Instagram slog igenom.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top