KNIX Tuvängen 12 juli

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Så var det dags för en kurs imorgon lördag igen.

I år har vi förbokning på hälften av platserna. Stängd nu till denna kurs men resten av säsongen finns det kvar. I övrigt är det drop-in och först till kvarn som vanligt på de icke bokningsbara platserna. Grindarna öppnar vid 8 och första passet börjar 10.

Daltons kränger burgare som vanligt och sol har utlovats av SMHI. Kan det bli bättre?

http://grundkurser.svmc.se/

Även om det står att kursen inte mer är tillgänglig och att anmälan är stängd så gäller det bara för föranmälningsplatserna och betyder att alla dessa platser är bokade. Sedan finns lika många platser för drop-in och betalning på plats.

Välkomna!
 

perjul

Jajamän, visst är det en Biltemahjälm!
Gick med
24 Aug 2007
Ort
Årsta
Hoj
Suzuki DL650, Kawasaki KLX650
Hur många dropin-platser finns det?
 

Martni

Medlem
Gick med
13 Oct 2013
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ER-6n 2006
Finns det någon möjlighet att vara med även om ens körkort är så färskt att det inte ens är tryckt än? Väntar på att det ska skickas ut... Nu för tiden får man tydligen inte ett pappersprotokoll efter uppkörningen utan allt är digitalt. Är ett utskrivet körprovsresultat accepterbart?

Övningskörde under en avrostningsdag och det var otroligt givande så jag skulle gärna vilja vara med på knix :)
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Finns det någon möjlighet att vara med även om ens körkort är så färskt att det inte ens är tryckt än? Väntar på att det ska skickas ut... Nu för tiden får man tydligen inte ett pappersprotokoll efter uppkörningen utan allt är digitalt. Är ett utskrivet körprovsresultat accepterbart?

Övningskörde under en avrostningsdag och det var otroligt givande så jag skulle gärna vilja vara med på knix :)

Oj, det där vågar jag inte svara rakt av på. Det får jag lov att ta reda på. Har inte fått den frågan förr.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top