Best looking Grid Girls

Yzf R1

R_is_for_Respect
Gick med
29 Dec 2012
Ort
Halland
Hoj
YZF-R1
Det går inte att förneka att detta med vackra kvinnor ("Paddock-girls" har ju nästan blivit synonymt med "Otroligt snygga brudar") är en mycket viktig ingrediens i motorsporten - På nästan alla andra kommersiella arenor blir det bara patetiskt med brudar som är lättklädda.....

....i reklam för varor där det inte har ett dugg med produkten att göra om man visar upp lättklädda damer. I Viss reklam som för bikinis och underkläder, där har det såklart ett berättigande i och med att det hänger ihop med produkten. Men för att sälja en TV eller en tandkrämstub......Nä - det är nog rätt skönt att tiderna har ändrats !!

..Kommer ihåg hur töntigt jag tyckte det var att på 80 talet se brudar som stod på bilmässorna och log lite fånigt vid Opel Corsas nya 88-årsmodell. Tyckte att blev "ok" när man kom till Ferraris monter eller vid racemaskinerna. Varför ?? - Vet inte men så var det, och ÄR det fortfarande inom motorsporten. Förmodligen hör väl drömmen om snabba racehojar bättre ihop med snygga brudar än "samma brudar runt en Opel Corsa från -88"

Med detta förklarat så tar jag mig friheten att lägga upp ett par bilder på otroligt snygga ben - Ett par riktiga Öhlinare i guld !!

PA655987.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Med den välpackade aktern ovanför öhlinanrna så "who can blame u", inte jag i alla fall. :jisses
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Ett sånt paraplyfäste vill jag också ha.....
 

TouchMan65

Supersporttourer / MV-COACH™
Gick med
18 Nov 2005
Ort
Scania-land
Hoj
Kardansporttourer
Någon måste ju ge skugga åt förarna, även om det inte är så värst könsneutralt och jämlikt. Så endast tiden får utvisa när feministerna demonstrerar för sådant. :tuttar
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Äh va fan, kan inte vi lönnfeta medelålders surgubbar få ha nånting i fred utan att dessa pretto feministkärringar ska spy sin galla.... dom kan väl titta på sina matlagningsprogram istället.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Tror det var i WSBK jag såg någon som hade en manlig fotomodell som paraplyhållare. Den paraply"flickan" lyckades att skugga föraren med! (Något man rätt ofta ser grid girlsen misslyckas med för övrigt.)
 

Pricken

Sporthojsnörd
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Salem
Hoj
Honda VFR800FA -12, Honda Hornet 600 -08
Vem bryr sig om kvaliteten i utförandet? Herregud, med dom spirorna får hon gärna ha paraplyt ihopfällt, bara hon sträcker på benen och svankar.....
 

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Såklart att jag bor!!
Hoj
No more!! :( :( :(
Måste vara bra agenturer dom plockar flickorna ifrån. Dom flesta är dödligt snygga. :brinnerup Och kurvorna sitter lixom precis på rätt ställe. Vette fan hur dom bär sig åt. :va
 

Axel12k

Ny medlem
Gick med
7 Apr 2012
Ort
***
Hoj
Honda NC700X -2012
Nu blev jag lite besviken. Trodde det skulle vara en massa bilder på snygga brudar. Nu får ni skärpa er!
Mer bilder!
978284indy-promo-grid-girls-48.jpg


Och Monster brudarna såklart :D http://www.monsterenergy.com/se/en/monstergirls/
 
Last edited:

Skäggot

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2011
Ort
Hemma
Hoj
monark
Var det det jag sa? Sen vet jag inte om jag är så pigg på att du försöker dig på att definiera vad jag avsåg vara genant och hur.

Hur pigg är man som gammal?

Sen så skrev du att du tyckte det mest var genant, jag förstår vad du syftar på och sympatiserar med synsättet, men samtidigt inser jag att det är jag som är av minoritet och väljer att uttrycka mig försiktigt om så behövs.

Men, gammal är du fortfarande...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top