Video Styrfart MC - enjoy the ride

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Klippte ihop en liten film från de senaste två körningarna
http://youtu.be/5qwJ_iFP74w

Det efterfrågades igår a v folk på Vaxholm, så jag kastar upp den här så ni lättare hittar den :)
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Grymt! Vad är det för hjälm du har?

Tack!
Premier Dragon Carbon, köpt 2006 så det börjr bli dags att byta :hihi men jag är så sjukt nöjd med den! Det är som att kliva in i en lättvikts Rolls-Royce jämfört med alla andra hjälmar jag testat. Ska definitivt ha en till likadan när jag byter i vinter!
 

haack

glad amatör!
Gick med
12 Jan 2013
Ort
Tierp
Hoj
2008 Honda Cbr1000RR
Tja! Vi träffades i waxholm! Kul med filmer..ja tog tag i dedär gopro fästet ja hade bekymmer med..visade sej ha spruckit..;/ så..de va inte så märkligt med skakig bild. ;) nu ska de bytas ut å sen jäklar ska här filmas!! ;)
 

haack

glad amatör!
Gick med
12 Jan 2013
Ort
Tierp
Hoj
2008 Honda Cbr1000RR
Skön åkning på fina vägar! Skulle va kul å få haka på er på nån körning å lära sej lite nya vägar i sthlm å få tips om filmning!
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Tja! Vi träffades i waxholm! Kul med filmer..ja tog tag i dedär gopro fästet ja hade bekymmer med..visade sej ha spruckit..;/ så..de va inte så märkligt med skakig bild. ;) nu ska de bytas ut å sen jäklar ska här filmas!! ;)

Ahh! Då är jag med! Men placeringen var grym! Kan nog bli kalas med ett stumt fäste! Klippen bak på R1an är tokstabila, medan Gixxerns bakfilmning vibrerade pga att cutten inte satt helt stabilt. Så det gör jju stor skillnad med hur bra kameran sitter... :)
Angående körning så kan vi säkert mötas upp! Men om road-slickers lever upp till sitt namn lever vi nog ganska mycket upp till vårt namn också :hihi på gata så går det sällan speciellt fort om man jämför ned många andra :tungan
 

haack

glad amatör!
Gick med
12 Jan 2013
Ort
Tierp
Hoj
2008 Honda Cbr1000RR
Ja ja såg att de fladdrade lite..sån bild fick ja hela tiden med mitt trasiga fäste. Men nu hoppas ja på ändring av det, tänkte fräsa ett nytt fäste i stål..borde inte fladdra mer sen..;)

Roadslickers åker alltid med omdöme, såg ut som ett lagom tempo i filmen!
Skulle som sagt va kul att utbyta lite vägtips vid tillfälle!
 

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
Ja ja såg att de fladdrade lite..sån bild fick ja hela tiden med mitt trasiga fäste. Men nu hoppas ja på ändring av det, tänkte fräsa ett nytt fäste i stål..borde inte fladdra mer sen..;)

Roadslickers åker alltid med omdöme, såg ut som ett lagom tempo i filmen!
Skulle som sagt va kul att utbyta lite vägtips vid tillfälle!

Trevligt! Det ska vi nog kunna styra upp!
 

Chrill-e

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Sundbyberg
Hoj
Triumph Street Triple - 08
Tack!
Premier Dragon Carbon, köpt 2006 så det börjr bli dags att byta :hihi men jag är så sjukt nöjd med den! Det är som att kliva in i en lättvikts Rolls-Royce jämfört med alla andra hjälmar jag testat. Ska definitivt ha en till likadan när jag byter i vinter!

Okej för jag är ute efter ny har en Marushin som är carbon också som nu är inne på 4e säsongen men har inte hittat nånting motsvarande! Ska defenetivt spana in den du har :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top