2003 Ducati 749 Biposto

HelenaSthlm

Pinglan
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Järfälla
Hoj
Ducati 749 Biposto
HJÄÄÄÄLP!!!

Natten mellan den 18 och 19 juni, stals en (min) röd Ducati 749 Biposto, årsmodell 2003 på Bolindervägen i Kalhäll, Järfälla. Mc:n har regnr TNM367, ramnummer ZDMH500AA3B002113. Mc:n har original avgasrör, raceväxel, fasta fotpinnar. Kablar till blinkers har kopplingar för att lätt få av o på vid ombyte till kraschkåpor. Snabbkoppling till batteriladdare. http://www.stoldtipset.se/ItemPage/?Type=Motorcykel&ObjectInTheftID=674729

Självklart vill jag har all hjälp jag kan få med att få tillbaka hojen i fint skick, det är min ögonsten verkligen. Det emotionella värdet överstiger vida vad den är värd i pengar. Ser du hojen, eller "kanske" den hojen, kontakta polisen direkt. Den är självklart efterlyst. Tusen, miljoner tack på förhand!!
 

Bifogat

  • D749.1.jpg
    D749.1.jpg
    241 KB · Visningar: 131
Last edited:

HelenaSthlm

Pinglan
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Järfälla
Hoj
Ducati 749 Biposto
3 unga män, 20 - 25 år, lade in hojen i en mörkblå passat kombi som lät som av ett läckande avgasrör. Någon som sett dessa typer, eller varit med om liknande stöld?
 

cv9040

Ducati
Gick med
19 Jun 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 -17
Pratade med IBC för två dagar sedan. Det är visst flera som är drabbade i Stockholmsområdet. Kämpa på! Lycka till!
 

HelenaSthlm

Pinglan
Gick med
15 Aug 2004
Ort
Järfälla
Hoj
Ducati 749 Biposto
Jo... har haft kontakt med larmtjänst också och det har visst varit mycket nu i Stockholm. Jag vet att tre unga män med en mörkblå passat blev sedda i april, när de slängt i en MC i bak i Sollentuna. Då undrar man ju.. om och hur många MC har åkt i samma bil tro?
Hojen börjar jag tappa hoppet om, faaan vad jävligt! Men åh, så jag vill att dessa typer åker fast!
Tack förresten.
 

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna, Stockholm
Hoj
MTS1200s
En kamrat till mig blev av med sin 998s i Täby nästan samtidigt som du. Till den taskiga saken där är att den inte ens var försäkrad.. Han blir helt utan ersättning.

Ta någhra svängar runt akalla/hjulsta/rinkeby/Tensta.
Där hittade polisen min 916 som stals för några år sedan. Den hade setts i området några dagar enligt småglinen som pratade med polisen.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top