Video Die Grüne Hölle

Lodet

Today it´s win or hospital !
Gick med
6 Feb 2006
Ort
Lomma
Hoj
ST3R
Var där i somras och körde bil!
Vilken bana alltså! Den måste bara upplevas :)
 

Friman

Medlem
Gick med
1 Feb 2004
Ort
Nässjö
Hoj
Bmw s 1000 xr ,Bmw HP2 sport -09,Suzuki 1250 bandit,Monarped 50cc
åker ner 28 maj först bmw m5 ringtaxi och sen några varv med hojen :)
ett måste varje år :)))))))))
 

dyos

Svenska vägar behöver fler kurvor
Gick med
20 Sep 2008
Ort
Stockholm
Hoj
GSX-R 750 K2
inte mkt trafik där inte! alla andra videos man ser därifrån är det alltid packat med traffik, hur kom det sig att så inte var fallet för dig?
Och hur var racelinjen? sliten eller bra med grepp trots allt nötande av amatörer och proffs :)
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
inte mkt trafik där inte! alla andra videos man ser därifrån är det alltid packat med traffik, hur kom det sig att så inte var fallet för dig?
Och hur var racelinjen? sliten eller bra med grepp trots allt nötande av amatörer och proffs :)

Banan tycker jag är lika bra varje gång man kommer ut på den, tycker de gör ett bra jobb de som sköter om den. Slät och fin med kanongrepp, eller så är det mina grymma sportsmart som alltid gör det enkelt för mig. :hihi

Det var skitväder från söndag till tisdag middag ungefär, det tunnade ur depån lite, och det här är sista varvet för kvällen, stekarna har redan börjat sikta på Pistenklause, plus att det är tempo ned mot mitten 9...då får man åka själv mer eller mindre.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
inte mkt trafik där inte! alla andra videos man ser därifrån är det alltid packat med traffik, hur kom det sig att så inte var fallet för dig?
Och hur var racelinjen? sliten eller bra med grepp trots allt nötande av amatörer och proffs :)

Rejslinje? :hihi
Folk vinglar över hela banan, överallt! Någon rejslinje som ens en majoritet använder finns knappt. :D Åk ner och testa!
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Det jag har fastnat för med ringen är de stora höjdskillnaderna, svackorna i skitjävlahög fart är bara helt underbara, och att det är en bana där man kommer upp i hastigheter där det börjar kännas att "Näeh, nu räcker det" samt alla höghastighetskurvor där man ligger och nöter i helt galna hastigheter egentligen. :kär
Och den stora variationen.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Samma här, bara känslan att få släppa ned hojen mot Fuchsröhre är helt vansinnig, all annan banåkning är egentligen helt meningslös, och en enda transportsträcka mot nästa gång man får ta sig ut på den här slingan.
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jag ente bitter... nån dag ska jag köra hoj där också... :banana

Tycker vi får styra upp något, vore precis sketaskôj, lite likasinnade på banan, och kocka lite filé på Pistenklause efteråt.

Jag har i planen en tripp under juli (frugans förslag :brinnerup), och en att avsluta med i oktober sisådär (var en fyrdagars touristenfahrten vill jag minnas...).
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...bekymrar mig inte så mycket just den grejen, men är man nojig över blandningen med bilar/hojar är det ju kanondagar att sikta på för den sugne! :)
 

#68

\m/
Gick med
18 Aug 2012
Ort
Enköping
Hoj
S1000 RR ///M
Tycker vi får styra upp något, vore precis sketaskôj, lite likasinnade på banan, och kocka lite filé på Pistenklause efteråt.

Jag har i planen en tripp under juli (frugans förslag :brinnerup), och en att avsluta med i oktober sisådär (var en fyrdagars touristenfahrten vill jag minnas...).

Oktober skulle kunna funka hehe...! Satan va vi ska sitta på Pisten och ljuga.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Inte så nojig över bil/hoj blandning utan mer olja från bil/hoj blandning... =)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top