Racerapport ASSEN - eller TUSAN vad jag är populär, ALLA vill TRÄFFA mig!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Jisses vad snabbt han var framme och tittade till dig! :tummenupp

På första bilden ser det ut som att ni bara ligger sked och har det müsigt. :krama

John är OERHÖRT imponerande, på fötter innan jag och min hoj hjulat färdigt!:tummenupp

Annars ja, har minnesbilder av en förare i röd/svart läder som kanar runt tillsammans med mig. Müsigt!!!!
 
Last edited:

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
John är OERHÖRT imponerande, på fötter innan jag och min hoj hjulat färdigt!:tummenupp

Annars ja, har minnes bilder av en förare i röd/svart läder som kanar runt tillsammans med mig. Müsigt!!!!
Måste ha känts tryggt att ha JohnJohn där med tanke på hur vältränad han är i att ta hand om klotoffer. Det där övar vi på jämnt och ständigt på i Sydskanes Emse där han kör som instruktör.

Skönt att se att ni båda är välbehållna och går där ifrån, lite ärr imponerar alltid! :tummenupp

Sen är det ju skillnad på story och story, menar vilken imponerar mest:

1. "Jo, jag fick ett skrapmäke när jag stod på näsan i hårnålen på Knudan"
eller (med myndig röst):
2. "Ja, du vet, på Assen kör de hårt som fan, det här ärret är åtta stygn, de sydde det medan jag fortfarande var kvar i lecahavet. Som du vet, det går satan när man går in i Ossebroeken och när jag vek in vänster för att ta fyra man i Strubben, så... Okej, jaha, du har aldrig tävlat på Assen?!? Tosser..."
 
Last edited:

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
vilken imponerar mest:

1. "Jo, jag fick ett skrapmäke när jag stod på näsan i hårnålen på Knudan"
eller (med myndig röst):
2. "Ja, du vet, på Assen kör de hårt som fan, det här ärret är åtta stygn, de sydde det medan jag fortfarande var kvar i lecahavet. Som du vet, det går satan när man går in i Ossebroeken och när jag vek in vänster för att ta fyra man i Strubben, så... Okej, jaha, du har aldrig tävlat på Assen?!? Tosser..."

100 % rätt där!!!! Och framför allt känns det HELT rätt bakom det egna pannbenet, att man faktiskt tog sig samman och körde 2000 km för att köra detta race. Folk därnere tyckte inte vi var kloka….

OCH så får man ju ett sådant här fint papir när man lämnar sjukan! Hur många har det; ett läkarintyg från "Medisch Centrum TT Circuit Assen"

Yes, I like!IMG_0631.jpg
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Det där är ett kvitto på att du har rejsat! :tummenupp

Nu vill jag (vi?) se en bild på din rejsskadade vänstra armbåge med både contusie och hecht wond. :7peta
 

Skurken

Karisma som ett järnspett.
Gick med
29 Aug 2007
Ort
Varberg
Hoj
790 Duke
Hur såg Johns vurpa ut, han måste ju ha bromsat omkull sig väldigt tidigt för det är väl en glidande hoj som kommer där?
 

PeteR1

För gammal för att dö ung.
Gick med
30 Aug 2012
Ort
Karlstad
Hoj
600+650+800+1000x2
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top