Toffmeister

Toffmeister

Ny medlem
Gick med
10 Dec 2013
Ort
Roslagen
Hoj
2001 Suzuki Kromsläde på typ 270 kg ; )
Får väl presentera denna Toffmeister som är en herre i sina bästa år dvs synen är sämre ..man är en smula stelare och man har fetat till sig efter allt för många år bakom skrivbordet. Kört mkt blandat såsom Kawas trepip ..en trimmad vass skithoj med löjligt kass ram å bromsar. Har sedan betat av en massa standard hojar några choppers & caferacers och även varit aktiv i Bulletmcc som är en entusiastklubb för oss som törs åka Indisk Enfield ( vilket är en utmaning) Idag har jag en lätt modifierad Kawa zr7 med öppen slipon och en pytteliten topkåpa..hojen är svart och skall bli min pendlar moppe då jag betar av 20 mil/dag och då jag tidigare kört mkt customs med gnistregn i kurvorna blir nog denna ngt trevligare...Eller som TobbeZ på SMCAB sa...Äntligen en hoj som passar ditt körsätt..Jodå jag är väldigt svag för Kawasaki.I övrigt är jag kort sagt en vanlig jävla motorcyklist som älskar kicken man får av en riktigt skön åå lång tur på kurviga vägar i ett hyggligt tempo..tack för mig och kör försiktigt ; ):yoparty
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top