Gummi mellan förgasare och luftburk? kawa 600 -88

rough_boy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Ort
Hemse
Hoj
Kawazaki GPZ 400
Måste köpa nya gummin som sitter mellan luftburken och förgasaren men vart hittar man det och kan man sätta dit något annat istället? (anslutningarna sitter som med flänsar i luftburken alltså inte på något rör eller liknande)
 

Bifogat

  • fetto.jpg
    fetto.jpg
    83.7 KB · Visningar: 129
Last edited:

Sydney

Friherre
Gick med
6 Jan 2006
Ort
V-ås
Hoj
H1
Kolla om du hittar någon kylarslang på Biltema som passar. Originalgrejor till hojar brukar vara skitdyrt.
 

rough_boy

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2008
Ort
Hemse
Hoj
Kawazaki GPZ 400
Kolla om du hittar någon kylarslang på Biltema som passar. Originalgrejor till hojar brukar vara skitdyrt.

Hade jag nog gjort om det inte är för att anslutningarna sitter med med en fläns i och utanpå.... vet inte ens vad dom heter så jag kan söka efter nya ;)
 

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Kolla eBay. Letade runt som en galning efter några som passade till min Suzuki här i Sverige. Tog 3 min att hitta på eBay och dom var billigare än i swe.
 

atilla

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSX 550e
Kolla eBay. Letade runt som en galning efter några som passade till min Suzuki här i Sverige. Tog 3 min att hitta på eBay och dom var billigare än i swe.

Ber om ursäkt för trådstölden, men när det gäller Suzuki är MC-Shopen i Karlstad oslagbara! http://www.mc-shopen.se/. Säkert redan känd kunskap, men ändå värda att flaggas för! De har varit min livlina mer än en gång. Skakar fram nya delar till och med till min gamla 80-talare. Oftast till samma pris som Ebay!
 

Winiwe

Medlem
Gick med
15 Apr 2012
Ort
Järfälla/ Hässelby (Stockholm)
Hoj
Honda MTX 125 R
letade efter samma delar till min gpx 600, slutade med att jag köpte hela luftburken (inkl. gummin) nytt från ebay. Det blev billigare än att köpa enbart gummina nya i sverige. :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top