Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..
 

none

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nära asfalten
Hoj
Ingen
Raggare skottar grus på vägen, hela sporthojsmaffian rasar och skriver till DO. :gråta

Valfri dödspilot leker kryssningsmissil, sporthojsmaffian tycker det slangas för lite. :banana

En av Sveriges mest lättkränkta grupper, självdistans? :tummenupp
 
Last edited:

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..

Bara hälsa dom välkomna till gemenskapen bland oss andra hojåkare snart då..... Känns som ett rätt puckat påhitt redan innan dom är här, ett sorts socialt darwin award.

Kan bli intressant vid hojträffen, "Jaså det var ni som sprutade ner hela motorvägspåfarten med grus och skit så jag drog omkull på min nya <insert mc here>".
"tystnad"

Fast jag kör för fort ibland, jag har ingen moral så vad vet jag :)


Edit: Kanske ska tillägga att jag kan förstå det roliga, det är kommentaren på fejsbook som får en att undra.....
 
Last edited:

Zimbaw

Medlem
Gick med
11 Apr 2012
Ort
Storgöteborg
Hoj
CBR600RR
Om Ni vet vilka de är, sök upp dem och ge dem en riktig omgång. Tror dessvärre att det är det enda som funkar. De bryr sig inte ett skit om hur det går för oss hojåkare om vi kommer in den kurvan. Begåvningen verkar vara osedvanligt låg här...
 

Cawasapien

Ny medlem
Gick med
23 Sep 2013
Ort
i öppna landskap
Hoj
- 04 zx 10 r Ninja
Jag förstår inte riktigt vad som är fränt med att behöva grus, blött gräs och banking för att kunna åka på sladd...? Varför jublar epa-maffian över detta...? Kan någon som springer omkring i varselkläder på fritiden och hänger på garaget.org vänligen förklara...?

Mja , om en gammal sur volvo 240 är de som står till buds så lär de behövas blött gräs om de ska bli någe
"drifting" ! :hihi
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
avverkat 50+
Det ultimata straffet för såna där wannabe Ken Block måste ju vara att rycka av dom telefonen och radera Flappy Bird.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..


Aha. Grusåkare!
 

jetson

Guest
Överdriver ni inte lite nu gubbar, detta är inget att uppröras över på grund av tre skäl:

1. Det var inte på slingerbulten.
2. Vem fan skulle få för sig att köra hoj på en motorväg?
3. Sporthojsåkare som klagar på att andra leker i trafiken :D :D: D: :D:D:D:D:D:
 

Waislo

Medlem
Gick med
29 Sep 2006
Ort
Visby
Hoj
1993 Yamaha XT 600
för att en sunk pråm till 740 ska orka o få båda bakhjulen o snurra lite fortare än fram, så krävs antingen blött gräs eller rullgrus,,,, tydligt bevis på detta faktum....
 

xlr8

Medlem
Gick med
3 Jan 2013
Ort
någonstans
Hoj
Bmw
Jag vet också vilka det är.. Allihopa är faktiskt riktigt duktiga crossåkare som såklart borde vara väl medvetna om problemet med grus på asfalt för oss andra hojåkare..
Tyvärr ligger det redan alltför mycket grus i många kurvor, så att orsaka ännu mer med flit är rätt onödigt..

Namn och adress på han som körde!
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Förbjud Volvo! Enda lösningen..
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top