Volvoraggare skottar ut grus på en motorvägsavfart.

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Och så undrar WT-packen varför man drar alla över en kant när alla sitter och skrattar över detta.

Jag gjorde det, tills jag såg den stora jävla jordhögen som flög ut på vägbanan... Men de på Facebook tycker man är en tråkig jävel som behöver ligga när man säger till de att det där är livsfarligt för hojåkare. Hoppas ingen mcåkare åkte förbi där under kvällen:huvet
 

Henning!

Hör av dig till en gammal släkting! NU!
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Vid hoppet på Skånelavägen
Hoj
Byter hela tiden. Köper och köper.
Inläggsförfattaren:
"Moppepojkarna kan ju kolla lite längre fram än på framskärmen om dom ska ligga på fulla nerlägg så man ser vad det är för väg dom åker på."
Fin kille!
 

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Ort
Borås
Hoj
1290GT, K1200S
Inläggsförfattaren:
"Moppepojkarna kan ju kolla lite längre fram än på framskärmen om dom ska ligga på fulla nerlägg så man ser vad det är för väg dom åker på."
Fin kille!

Hahaha verkar vara så jävla blåst så är nog helt lönlöst att ens försöka diskutera med han, vissa är så dumma att man bara måste slå dem tyvärr :dummer
 

Kodde89

Mulle Meck
Gick med
10 May 2013
Ort
Kalmar
Hoj
520 EXC/SMR 990 SMT
Jävla rikspuckon, inavlade jävlar morrons allihop. Det är såna här (samt Morgan och Ola-Conny) som gett goda framtidsutsikter för att börja med lobotomi igen....
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
Inläggsförfattaren:
"Moppepojkarna kan ju kolla lite längre fram än på framskärmen om dom ska ligga på fulla nerlägg så man ser vad det är för väg dom åker på."
Fin kille!

För stödhjulsföraren behöver tydligen inte hålla koll på vare sig väg eller sitt egna fordon. Det framgår ju rätt klart :rofl
 

BeyondEvil

*****ninja
Gick med
9 May 2012
Ort
Hooden
Hoj
Vita faran!
Sagt det förut, säger det igen. Vet inte om det här med demokrati är så bra egentligen. Vetskapen att dessa människor får rösta gör mig rädd. På riktigt. :rolleyes:
 

Ollvid

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2012
Ort
På sadeln
Hoj
Honda Hornet 600 2001
Antar att det även är denna typen av bottenskrap som sätter ståltråd i brösthöjd över vägen...
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Upprörande! (Sagt med högdragen min och stel överläpp, som efter en stroke.)

Egoistiska trafikantgrupper och ett vägnät. Inte lätt.

Dessvärre ser ju det där skitkul ut och jag vet inte om vi kan hävda att hänsynen till andra i omgivning och trafikmiljö kommer tidigt i prioriteringsordningen...

Ibland så förenas dessa extremer i samma individ med en enda målsättning: Att mata egot.

Här har vi en sporthojare/pentaraggare:

http://norrteljetidning.se/nyheter/nyheter/1.1518053-kvinna-ihjalkord-pa-trottoar-i-norrtalje

Det sämsta av 2 falanger i samma stolle.
 
Last edited:

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Vet inte riktigt hur jag ska tolka ditt inlägg, men du får gärna klargöra om jag misstolkar dig.

Det låter på dig som att det inte är mer än rätt åt de som kör med mycket nedlägg och kanske inte har full koll på var de ska hålla blicken om de skulle dratta omkull i detta inferno av grus och jord.

Du har inte möjligtvis tänkt på att det finns hojåkare med nytaget mc-kort som kanske inte hanterar situationen lika bra som du och jag gör om man kommer i en kurva full med jord/grus.
Jag har med näppe klarat av ett par kurvor med grus i som kanske inte skulle gått lika bra om det inträffade när jag nyss fått mitt A-kort för 12 år sedan. I vissa fall spelar det ingen roll hur duktig man är för att det ska gå åt skogen.

Nej du tolkar helt åt..

Han citerar, dvs inte hans åsikter.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top