Blev deprimerad..

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Solen skiner och jag knatar i gott mod hem från jobbet! Tar en promenix varpå jag blir hungrig och drar en spaghetti med köttfärsås och lyxar till det med lite frusna ärtor!

Därpå blir jag sittandes framför dumdumdatorn och börjar surfa runt. Kommer först in på en gammal minneslund av Nilax (vila i frid) som jag läser igenom. Blir ju inte direkt taggad.

Kikar vidare genom en länk han postade för flera år sedan till ninjariders.se . Wow tänkte jag! Här finns det fler ninja-frälsta åkare! Ser på sidan att det inte finns en kotte som är aktiv.. Senaste registrerade medlem var september 2013.. ahhhh kom igen! (tänkte jag)

Sedan att jag har brandkårsjour tills måndag och inte kan lämna 50 skyltarna som sitter ungefär 200m i varje riktning på min nyinköpta ZX10R gör ju inte saken bättre! Speciellt inte när Elmia i jönköping är hela helgen med Swedish cusom motor show.. Eller så är det att jag passerar 30 sträcket inatt vid 3-tiden.. Någon sporthojare som kan piffa upp min vardag?? Den suger pung just nu..
 
Last edited:

Markus

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Area 08
Hoj
KTM
Att piffa upp vardagen genom att inte suga pung låter sunt till att börja med.

Sedan behöver du fler intressen. Hoj är inte så kul som en del verkar tro, det är som att åka och fiska, man gör det ibland.
 

Shropshre

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2008
Ort
Borås
Hoj
VFR 800, XJ 550, R1200GS
Bra start. Låter pungen vara. Har fler intressen. Dock involverar dem att kunna ta sig mer än 200 m från lägenheten..:huvet
 

blacktriple

Har två Aprilior!
Gick med
18 Mar 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Aprilia RSV R Factory & Aprilia RS 250
Att du har brandkårsjour är väl å andra sidan självvalt.
Gå ut i garaget och finbyt olja, kolla kedjespelet, avsluta bromsarna, kolla däctrycket och drick en kopp kaffe under tiden.
Sommaren har inte börjat än så du hinner!
 

Josef

Blicken framför allt!
Gick med
20 Dec 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kievskiy Mototsikletniy Zavod K750 -59, Enfield Taurus 325 diesel -00
Du har levt 30år, finns ingen anledning att tro att du inte ska kunna njuta av sporthojar i över 30 år till. Dessutom börjar försäkringen bli billigare nu.

Och sommaren har inte ens börjat, det finns gott om tid att köra på varm, torr och grusfri asfalt.
Boka in en bankörning så har du något att se fram emat.

Grattis på födelsedagen.
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Grattis på födelsedagen:banana
Blir du deprimerad av att fylla år samt utföra ditt arbete så skulle jag råda dig till att först söka nytt jobb för att se om det hjälper lite.

Än en gång grattis!:banana
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top