Öppet hus i Järvsö 26/4, 27/4

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Tjena! Lördag den 26/4 kl10-15 & Söndag den 27/4 12-15 har Järvsö Motor "Öppet hus" med provkörning av en rad hojar från KTM, HD och Ducati (SD 1290 och RC8 bland annat). De har satsat rätt hårt på både KTM och Ducati senaste åren och det är helt klart värt ett besök.

Järvsö motor har alltid varit HD-åkarnas mecka så låt oss sluta upp nu och visa vad som gäller :)

Det händer inte så mycket här uppe under en säsong, så detta är
Ett ypperligt tillfälle att sammanstråla!

Jag kommer vara där, vem mer?

OBS, ej reklam!
 

F0xx

Båda hjulen i backen!
Gick med
29 Apr 2007
Ort
Sundsvall
Hoj
2007 Yamaha R6
Kanske dyker upp, beror på väder, vind och vad frugan och barnen vill...
 

SinneD

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2012
Ort
-
Hoj
2013 Ducati Streetfighter 848 och 1987 Yamaha FZR1000
lite för långt norrut :/
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Vadå "ej reklam"?

Jag har ingenting med Järvsö Motor att göra, och har inte för avsikt att göra reklam för butiken.
Det händer dock såpass lite sånt här här uppe, så jag tänkte att det var en bra dag att samlas på.

Lås och ta bort om du tycker tråden är olämplig (förstår om den gränsar till det)
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Okej. Viktiga är att det inte är smygreklam (att du skulle ha koppling till företaget). Då är det både radering av tråd och konto (ibland) som gäller.

Tror på dig :)
 

sjukihuve

lite snett är också rakt
Gick med
21 Oct 2008
Ort
Stockholm
Hoj
yamaha xj6
kryckan oavsett om det är reklam eller ej så anser jag att det är väldigt bra att skriva ut info gällande olika event/träffar, mässor, etc, vilket du har gjort. för jag kan garantera i framtiden så kommer det tragiskt nog inte finnas några butiker och framför allt inga mc butiker ute i landsbygden.!

till er som tror att detta är reklam, ja, då har ni fan inte sett på tv.
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
kryckan oavsett om det är reklam eller ej så anser jag att det är väldigt bra att skriva ut info gällande olika event/träffar, mässor, etc, vilket du har gjort. för jag kan garantera i framtiden så kommer det tragiskt nog inte finnas några butiker och framför allt inga mc butiker ute i landsbygden.!

till er som tror att detta är reklam, ja, då har ni fan inte sett på tv.

Tyvärr så är det åt det hållet vi går, allt centraliseras och såna här tillfällen att träffa folk kommer vara stadsbor förunnat..

Jag ska dit:tummenupp så länge det inte regnar/snöar och är svina kallt

Lysande ju!
Det är inte så att du är från Ljusdal? Känns som att jag ser en Ducce liknande din rulla förbi hemma ett par gånger om dagen :rolleyes:
 

Ripley

Ny medlem
Gick med
20 Oct 2011
Ort
Hellsingland
Hoj
2012 monster 796
Lysande ju!
Det är inte så att du är från Ljusdal? Känns som att jag ser en Ducce liknande din rulla förbi hemma ett par gånger om dagen :rolleyes:[/QUOTE]

haha näe det måste va någon annan, i fjol åkte jag igenom Ljusdal 2 gånger dock :tungan, Jag bor i ovanåkerskomun :)
 

Kryckan

Twintorsk!
Gick med
19 Nov 2007
Ort
Ljusdal
Hoj
KTM SD990
Lysande ju!
Det är inte så att du är från Ljusdal? Känns som att jag ser en Ducce liknande din rulla förbi hemma ett par gånger om dagen :rolleyes:

haha näe det måste va någon annan, i fjol åkte jag igenom Ljusdal 2 gånger dock :tungan, Jag bor i ovanåkerskomun :)[/QUOTE]

Haha okej! Vi får väl se om vi stöter i varandra helt enkelt, kör lugnt!
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top