Jaha. då blev man av med lappen..

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Gäääsp Sjukt kul :gnissla och inte ens med min egen hoj, Provkörde en Xt1200z på Mc varuhuset (Stockholm) en kortis. Va så mycket bilar så jag körde bara ut på e4an och in i Solna körde sen mot (solnavägen i höjd med Tomtebodavägen Där stod dom) Puttrar på i behagligt tempo (Nästan lagligt) Ska Bara! köra om en trött bil så Aj Aj invinkad av Fuk-Blå. 90 på 50 väg 4000:- i böter + Lapplös Jippi Där rök denna års? Europa resa :( Dom Plockade in ett Helt gäng med bilar och jag var inte snabbast (killen framför mig körde i 104km) Dom hade blivit Beordrade att Skjuta :kulspruta lite folk innan dom skulle göra sitt Riktiga?? jobb. Dom skulle Se på när en grupp Nynazister ska ha någon sorts sammankomst.. Sa att det Måste kännas bra att VI (Skattebetalare) betalar er för att titta på ett gäng Nynazzar och innan ni börjar att jobba!! drar ni in lite sido stålar. Dom Blev bra sura.. Men hallå Jag Då,, Mitt jääävla klantarsle. Det jag ville säga med detta är att jag tycker Alla ska sluta köra hoj.....:D
 

Hector

Skrubbar skinn
Gick med
27 Feb 2004
Ort
Viksjö
Hoj
RSV4 Factory
Nu förstår jag att du är lite uppjagad, men Mother Of God vilken tungläst text. :död

Trist med lappen, lider med dig.
 

Intense

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Ort
i staan
Hoj
Blå fågel med fläkthjul
Hej Mike, du minns säkert mig vi åkte lite grus i höstas (Xr650r med bra led-lampor). Du borde allt kunna smyga ut i skogen med oss och leka på lite grusvägar trots avsaknad av lapp! :tummenupp Dock jävligt surt för vägåkandet..
 

Hänz

kRÄnKt!
Gick med
26 Aug 2012
Ort
Sthlm
Hoj
GSXR
Jag hoppas att du lärt dig en läxa nu! Stanna aldrig för sNuTtEn!!!!!!
 

GreenDragon

Ny medlem
Gick med
8 Feb 2009
Ort
Halmstad
Hoj
Husqvarna 701 Enduro -17 Honda VFR 750 -93
Fy fan vad tråkigt, skulle bli galen att inte få köra min SMT under den bästa tiden!
 

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Ort
Skogen
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Rätt åt dig :7peta

90 på 50 väg.

Dock har jag nog bara haft tur att ha kvar min lapp.
 

Mike.L

Mike.L
Gick med
9 Feb 2011
Ort
STOCKHOLM
Hoj
KTM 890 r-2022
Ja Ha Ha menar ju Blev av med!! Så klart. Hm? Kanske bra mycket text men jag va så jävl,,lack så skrev o skrev. Men hallå `intense` ja lite grus får man väl åka :) Ja tjejen sa att jag va en Riktig idiot! det fattar du väl Solna o Mindre vägar bla bla bla,, Hänz, Hade det varit min Smr hade jag Aldrig stannat. Dom sa att nu tar du väl lugnt i fortsättningen Nää sa jag nästa gång stannar jag inte. Blev lite dålig stämmning :D
 

PimX

Ny medlem
Gick med
4 Oct 2011
Ort
Södra Sandby
Hoj
Suzuki GSXR 750 L0
Du kan ju inte erkänna att du kört för fort! Neka alltid oavsett om du vet att du kommer bli fälld! Om du nu är så osmart och stannar fast du vet att siktet är på väg mot fläkten...:gnissla
 

SinneD

Ny medlem
Gick med
2 Aug 2012
Ort
-
Hoj
2013 Ducati Streetfighter 848 och 1987 Yamaha FZR1000
Snuten har väl sin "hastighetsvecka" nu, läste om det nånstans.
Surt som fan för dig men 90 på 50väg.. ajajaj...
 

Larzon

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2003
Ort
Stockholm
Hoj
RD 500,2st RD350,SV 650,RG 500 motor+RS 250,Aprilia RSV 1000 Factory
Samma hände mig för några år sen och man kör precis lika bra utan kort..kanske lite försiktigare dock.
Det var 19 år sedan jag sist fick indraget kort och kör för fort än..
 

Raderad medlem 61114

Guest
Jag åte på 2400 i böter för 62 på 50 vägidag. Så jäääävla surt!!! Jag klr fan nästan aldrig för fort med.lastbil, hade just kollat på hojar och skulle köra 1 km till nästa ställe och dom sköt mig precis när jag hade varvat ur för att växla och då brukar ja allyid korrigera hastigheten om det behövs!!! Faaaan, där rök mina nya handskar jag skulle köpa :död

Fattar dock inte att du stannade, med lånad hoj dessutom, hade ju inte ens behövt öka farten ju :gnissla
 

Zorban

För fet för ett skinnställ
Gick med
9 May 2011
Ort
Grödinge
Hoj
Ducati Panigale 899, 2014
Surt att du blev av med lappen lagom till sommaren.
Tycker du gjorde rätt som stannade.
Dumt att låta dem få mer vatten på kvarnen rörande Extremt beteende. Dina 90 på 50 väg klassas väl som Vansinnesfärd redan i och för sig om vi får tro kvällspressen.
 

est8t

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2013
Ort
Ulricehamn
Hoj
Ducati Monster S2R 1000
konstigt att inte aftonblaskan snappat upp detta än med stora svarta rubriker, "vansinnesfärden i solna" "Polisen fick stopp på dödsmaskin" eller nått liknande.
 

Fordon

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Oct 2010
Ort
Täby
Hoj
Saknas
90 på 50-väg låter ju dock värre än vad det är (ibland) ute i verkligheten.
Med det sagt, så förstår jag inte varför man blir så upprörd av att bli av med lappen när man ändå köra med så grova hastighetsöverträdelser :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top