Köp en T-shirt och hjälp mig läxa upp snorvalpar!!!!

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej på er alla!

Ni som läser i racingforumet kanske känner igen mig, men för er andra kommer en liten presentation!
- Jag heter Magnus Mossberg och är till vardags Lärare i matematik, engelska och slöjd i Varberg. På helgerna lägger jag MYCKET tid, kraft och pengar på att snyta osnutna snorvalpar på racerbanan. Jag har hunnit bli 54 år, så i min klass Superstock 600 finns konkurrenter jag skulle kunna vara farfar till…

Det går rätt fint dock, kom 10:a i SM i fjol och satte personbästa på ALLA banor!:)

Jag har köpt ny bike och jag ska köra många race i år; planen är SM-serien plus ett par race i Holland med supportrace under VM på Assen som höjdpunkt. Sen ska jag eventuellt till Dubai också…
Alltså, det kostar! Visst, lärare tjänar grova pengar, men ändå, det kostar! Så, med benäget bistånd av den genialiske Orecic här på SH så är nu Mossbergracing klar med sin Racingtischa 2014 edition. Klassiskt ljusblå med en riktigt fräsig bild på framsidan (tycker jag då) och en mer ordinär baksida i fotbollströje-snitt! Bilden på framsidan är från Spa Francorchamps! Bara det är värt hela pengen!!!

Så, jag har tänkt att priset för tröjan är vad ni tycker den är värd! STÖD GAMLOTS SATSNING!!!!!!! Dock inte under 130 kr för då går jag med förlust. Sätt in pengar på
Swedbank
Clr: 83881
Konto: 39110531
märk inbetalningen med ert namn och vilken storlek du vill ha: S, M, L eller XL.

Skicka även ett PM med namn och adress så skickar jag pronto!!!

mvh
#22 Mozz
Superstock 600
www.mossbergracing.comBild 2014-04-08 kl. 21.57.jpgBild 2014-04-08 kl. 22.00.jpgIMG_1419.jpg13 AP-3584-357.jpg
 

Tompten

Även kallad Tompa
Gick med
8 Aug 2005
Ort
Gävle
Hoj
DR BIG 97 - Såld, Bulldog 03 - Såld, Triumph Sprint 04 - Såld, FZ1N 07 - Såld, Bulldog 04 - Kvar
Ulvhamne hann före. =)
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Faktiskt tycker jag att det är stora storlekar; jag som väger 83 och är 186 kryper GÄRNA i en M! En storlek L gör att sixpacet inte syns så bra…

Skämt åsido, brodern är 191 och väger dryga 100 pannor och han klär FINT i en XL!

Go for it!

:tummenupp
 

Siigurd

Sporthojsnörd
Gick med
13 May 2012
Ort
Borås
Hoj
08 Honda CBR 1000 RR
Aj fan, skulle kanske tagit en L ändå.
Men du har väl redan skickat den?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Ytterligare en omgång skickad. Måste ha en fanclub i Järfälla och Ramlösa….

:tummenupp:tummenupp:tummenupp
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Det är ju så man blir lite sugen..

Frågan är vilken storlek man ska ha?? 180cm 90kg "endast muskler vackert centrerade från mellanregistret och uppåt typ" :brynad
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Hej på er.
Jag har via moderatorerna fått reda på att min tröjförsäljning här på SH väckt ont blod hos vissa, då reglerna säger att:

"Man får inte sälja saker på forumet!"
"Man får inte göra reklam för egen vinning!"
"Varför får han men inte vi?"

Til dessa rättvisans apostlar vill jag säga att allt är sanktionerat av Swedie. Han menar att jag sprider god reklam för Hojkultur i allmänhet, och Roadracing i synnerhet, samt sprider namnet Sporthoj på ett positivt sätt i alla sammanhang. Därför får jag genomföra denna försäljning för att lättare kunna fortsätta göra detta.

Så, var icke oroliga, allt är i sin ordning, inga regler har brutits.

#22 Mozz
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Allvarligt meddelande!!!

Mina SH-fans har gått upp i vikt! Beställde tischor enligt förra omgången då den visade sig bra; typ 7-8 Small och XL samt 15 Medium och Large. Alla gick åt precis lagom.

Denna gång har XL tagit slut LÅNGT innan M och L gått åt!!!

Så, alla som tror att de behöver XL, andas in och beställ en Large, det funkar!!!! Tight är snyggt!!!:tummenupp
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Allvarligt meddelande!!!

Mina SH-fans har gått upp i vikt! Beställde tischor enligt förra omgången då den visade sig bra; typ 7-8 Small och XL samt 15 Medium och Large. Alla gick åt precis lagom.

Denna gång har XL tagit slut LÅNGT innan M och L gått åt!!!

Så, alla som tror att de behöver XL, andas in och beställ en Large, det funkar!!!! Tight är snyggt!!!:tummenupp

:banana
XL brukar sitta som korvskinn på mig, så en L får jag nog inte av mig utan en mild mängd våld. Tur att jag redan beställt. :hihi
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Jag stör mig inte alls på detta. Hade det inte varit för dina inlägg/utspel (beroende på hur man ser det;)) så hade jag knappt ens vetat att det körs RR-tävlingar i Sverige.
Vad fan gör de andra?
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Hej på er.
Jag har via moderatorerna fått reda på att min tröjförsäljning här på SH väckt ont blod hos vissa, då reglerna säger att:

"Man får inte sälja saker på forumet!"
"Man får inte göra reklam för egen vinning!"
"Varför får han men inte vi?"

Til dessa rättvisans apostlar vill jag säga att allt är sanktionerat av Swedie. Han menar att jag sprider god reklam för Hojkultur i allmänhet, och Roadracing i synnerhet, samt sprider namnet Sporthoj på ett positivt sätt i alla sammanhang. Därför får jag genomföra denna försäljning för att lättare kunna fortsätta göra detta.

Så, var icke oroliga, allt är i sin ordning, inga regler har brutits.

#22 Mozz

Ja här pratar vi ju inte försäljning för nån profit ens.. bara ett bra försök att täppa till hålet i plånboken för en hårdgasande lärare och posterboy för den äkta racerandan.
Vilket sporthoj skjuter sig i foten om dom inte stöttar!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top