Yamaha R1 2010 stulen 14-04-11 i sthlms innerstad

Intense

Ny medlem
Gick med
3 May 2008
Ort
i staan
Hoj
Blå fågel med fläkthjul
Det finns sätt för den som vill, tyvärr.
Bara nybörjarna som kör med skruvmejsel i tändningslåset nuförtiden.

Jo jag vet, men jag vill inte sprida det här. Men tar man verkligen en sån hoj och gör så bara för joyride?
 

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Fy fan, lider verkligen med dig.... I ett garage o med kätting runt rör. Fy fan, finns ju inget sätt att säkra sin egendom. Ska hålla koll så gott jag kan!
 

blackizzz

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2012
Ort
Tyresö
Hoj
Yamaha YZF R125 -11
Även jag håller koll ute på vägarna när jag är ute och åker!

Aldrig kul att se någon utsättas för brott, även om det är materialistiskt så skär det faktiskt i hjärtat när något man bryr sig om försvinner.

Jävla sketen värld vi lever i.
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
ÄR det någon som har koll på hur ofta sånt här "klaras upp" att man återfår sitt fordon? funderar på lägga en annons på blocket att om någon ser och ev hittelön. men kan tjuvar vara så jävla korkade att dom lämnar tillbaka cykeln emot en hög hittelön?
 

G-man

FÖR tillfället ej B-NNAD
Gick med
12 Jul 2007
Ort
Liten håla
Hoj
Thunderace & FZ750
ÄR det någon som har koll på hur ofta sånt här "klaras upp" att man återfår sitt fordon? funderar på lägga en annons på blocket att om någon ser och ev hittelön. men kan tjuvar vara så jävla korkade att dom lämnar tillbaka cykeln emot en hög hittelön?

Då du hade din hoj så seriöst låst är nog sannolikheten liten att du får tillbaka den. Tyvärr. Det är knappast en åksugen 16-åring som varit framme. Det är snarare flera man som lyft in den i en skåpbil, och den skåpbilen är nog på väg över Östersjön vid det här laget.
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
Då du hade din hoj så seriöst låst är nog sannolikheten liten att du får tillbaka den. Tyvärr. Det är knappast en åksugen 16-åring som varit framme. Det är snarare flera man som lyft in den i en skåpbil, och den skåpbilen är nog på väg över Östersjön vid det här laget.

tror så också tyvärr. men man får försöka hålla hoppat uppe, och hoppas att polisen kanske lyckas göra sitt jobb, alternativ någon civil människa som råkar spana något misstänksamt
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Då du hade din hoj så seriöst låst är nog sannolikheten liten att du får tillbaka den. Tyvärr. Det är knappast en åksugen 16-åring som varit framme. Det är snarare flera man som lyft in den i en skåpbil, och den skåpbilen är nog på väg över Östersjön vid det här laget.
Det eller så bunkrar någon delar inför kommande bansäsong. :(
 

moddlaren

Guest
Polisen tog en helsvensk whitetrach i går natt i mina trakter på bar gärning när dom lastat upp en hoj på släpkärra mitt i natten.. sitter häktad flr grov stöld just nu tydligen..:tummenupp
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
Underbart att höra! Hoppas han fick the "good" treatment
 

nicotin

Back Again
Gick med
20 Jul 2010
Ort
sthlm
Hoj
Jag saknar begräsningar i trafiken
bara hålla ögonen öppna..blev passerad av en snubbe på en ducce 1098 igår kväll i flipflops och t-shirt utan regplåt av en kille i tenstmot barkarby..ett område där många hojar hamnar...och krashas..
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
ÄR det någon därute som skulle kunna hjälpa mig med min exakta slip on modell. Vet att det är akrapovic men tyvärr inte mer än så. Behövs för försäkringsersättningen

tack på förhand
 

nico113

Medlem
Gick med
17 Jun 2013
Ort
s
Hoj
Yamaha r1 2010 stulen. zx10r 2011 SÅLD. Hojlös
tänktebara tillägga att om ni är i garage osv i någon slum kolla gärna på hojar som har ett täcke över sig, man vet aldrig om det är min då dom snodde täcket. täcket är ett sådant från biltema å är helgrått om jag inte missminner mig. Glad påsk :D
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top