Varning Lissmavägen

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Varning för hal/oljig vägbana mellan gräsvreten och city gross!
Det är snorhalt, ta det lugnt!

Ser ut dom diesel eller hydraulolja.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Någon som skickat en notis till trafikverket eller vad de nu heter?
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Någon som skickat en notis till trafikverket eller vad de nu heter?

Nä inte jag i varje fall, jag såg det där spillet tidigt på morgonen när jag körde åt andra hållet, sen senare på dagen när jag kom där igen fast från motsvarande håll var det mycket mer utkletat av trafiken.
Jag provbromsade med bilen och mycket riktigt, den friktion som fanns där satt nog mellan min fot och bromspedalen och inte mellan däck och asfalt :D

Ringde bara 112 och hälsade att dom bör kolla på det innan första hojen kommer förbi där, för han lär åka omkull om han bromsar.
Sen hann jag inte mer, var dags att jobba vidare :)
Åkte förbi ett par timmar senare då hade dom iaf haft ut saneringspulver och det såg lite torrare ut.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nä inte jag i varje fall, jag såg det där spillet tidigt på morgonen när jag körde åt andra hållet, sen senare på dagen när jag kom där igen fast från motsvarande håll var det mycket mer utkletat av trafiken.
Jag provbromsade med bilen och mycket riktigt, den friktion som fanns där satt nog mellan min fot och bromspedalen och inte mellan däck och asfalt :D

Ringde bara 112 och hälsade att dom bör kolla på det innan första hojen kommer förbi där, för han lär åka omkull om han bromsar.
Sen hann jag inte mer, var dags att jobba vidare :)
Åkte förbi ett par timmar senare då hade dom iaf haft ut saneringspulver och det såg lite torrare ut.

Trevligt. :) Jag brukar försöka rapportera fel i LIVE Trafik appen när jag ser såndär farligheter, hittills verkar de ha haft ganska rappa reaktioner på när jag rapporterat oljespill o sånt iaf.
 

Mr. Burton

Trasig
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Norra B (Norsborg)
Hoj
Skrotad- Hoj pensionerad
Trevligt. :) Jag brukar försöka rapportera fel i LIVE Trafik appen när jag ser såndär farligheter, hittills verkar de ha haft ganska rappa reaktioner på när jag rapporterat oljespill o sånt iaf.

Visst fan den där appen har jag glömt, bytte telefon och har glömt att lägga in den igen.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top