Svårt att kissa

Pappa

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Vespa
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html
 

irish

Full gas spar tid
Gick med
21 Jul 2008
Ort
Pinegrove, Scania
Hoj
Husqvarna FE501, Skramlaha R1
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html

Det kan inte vara njursten? Eller det är inga såna symptom? Tänkte om de la sig och täppte till när du står och går, men ramlar bort när du ligger ner :)

I vilket fall så tror jag det är bättre att du besöker närmaste krankenhaus och får det kollat. :fakta
 
Gick med
12 Apr 2003
Ort
.
Hoj
Ducati 996 biposto -01
Du kanske skulle gå till doktorn istället för att konsultera ett forum med förståsigpåare...
 

GubbLasse

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Ingarö, Stockholm
Hoj
Honda CRF1000 Yamaha MT-09 Honda CBR900sc33 Yamaha xtz750 CFmoto 500 Ktm 250 Freeride
Gör du ett obekvämt prostata -test. Samt ett psa-prov. Jag gjorde det nyligen , trots obehag, men jäkligt skönt efter när allt var bra.

Fick även nåt piller som skulle underlätta tömning av blåsan. Men de kostade 500 spänn i månaden, så de har jag skippat. Ska försöka hitta nå billigare.
 

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Ort
Sigtuna
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Är man fet så hjälper det att banta för då får blåsan utrymme för att bli välfylld :tummenupp
(jag upplevde det så iallafall)
Eller så dricker man inte så mycket på kvällen.
 

Danne S

Sporthojsnörd
Gick med
26 Mar 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Nada
Någon mer som lider av samma problem här? Har svårt att kissa på dagarna men vaknad på nätterna av att jag är kissnödig. Troligtvis prostatan som spökar. Kikade in lite olika piller man kan ta för det men har inte tagit mig för att testa så tänkte kolla med er om någon har testat någon av dessa produkter och om de fungerar?

http://www.halsorutan.se/for-honom/prostata.html

Varför helt enkelt inte boka tid på hälsovårdcentralen så de får kolla?
 

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Skit en klick i stället. Fjöla är för veklingar :mad:
 

psxcare

Feldoserad
Gick med
4 Nov 2005
Ort
Värmdö
Hoj
ZZ-R600-90, Grand Prix Havremoppe-95, R1-01
Det brukar räcka att :ligga lite så blir det lättare att kissa sedan. Iaf lättare att träffa porslinet istället för taket.
 

Pappa

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2014
Ort
Stockholm
Hoj
Vespa
Ska boka tid på vårdcentralen idag, har dragit mig för det länge så tänkte att jag skulle fråga här först lite sådär anonymt så man får ett hum.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top