Video Till minne av Ankan1:s förkärlek till ryska olyckstrådar.

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Alla minns ni väl Ankans ryska videos och att han startade upp en ny tråd för varje video, vilket otyg. Den här förtjänar dock en egen tråd:


ANKAN1 LEVER 29:- KILOT
 
Last edited:

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Jag vet faktiskt inte, han blev ju av med körkortet för fortkörning och sen startade jag en poll i hurvida han skulle få fortsätta öppna nya trådar för varje video. Det kanske blev för mycket :rodnar

Lessen för taskig rubrik Nicco, jag utgår från att han lever.........och tittar på ryska hemsidor
 
Last edited:

swlabr

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2011
Ort
Stockholm
Hoj
1984, Suzuki GSX400FWS; 1996 Honda CBR900RR Fireblade
Säger detsamma! Hann bli en svettpärla på pannan och ett "nej, vad fan nu..."
Inte skrämmas så där.:7peta
 
Gick med
19 Feb 2013
Ort
Charming, CA
Hoj
Riskokare
Fan vad tråkigt att han gått bort! Men det förklarar hans inaktivitet här de senaste månaderna. Han var alltid rolig att läsa.

VILA I FRID
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Vem kan inte glömma hans förkärlek till olyckor (gärna så hemska som möjligt och alltid skulle det vara bil och motorcykel som kolliderat), hur han postade vidriga bilder på döda motorcykelförare samt hur han alltid laddade upp alla videor på sitt eget youtube-konto och la sedan upp det här på sporthoj.com för att sedan komponeras av hans ständiga tjat om att Blackbird är världens bästa motorcykel :rolleyes:

Han ragequitade när han skulle spela kaxig och tog en video som någon annan redan laddat upp här på sporthoj.com och så kom Swedie och raderade hans tråd :hihi
 

Gearbox

Träffar apex med slumpmässig precision
Gick med
24 Feb 2010
Ort
Petersberg
Hoj
ZX10R
Vem kan inte glömma hans förkärlek till olyckor (gärna så hemska som möjligt och alltid skulle det vara bil och motorcykel som kolliderat), hur han postade vidriga bilder på döda motorcykelförare samt hans ständiga tjat om att Blackbird är världens bästa motorcykel :rolleyes:

Han ragequitade när han skulle spela kaxig och tog en video som någon annan redan laddat upp här på sporthoj.com och så kom Swedie och raderade hans tråd :hihi

Hårda ord Probotector men du är finne och har rätt. Till er som fortfarande inte fattat: Ankan1 is alive, jag ber ytterligare om ursäkt för min kassa rubrik.

Förbannade jävla anka, nästa gång jag ser dig ska jag vrida nacken av dig
 

Probotector

Piratiserad
Gick med
20 Apr 2006
Ort
Tågstationen
Hoj
Zebraröd Honda Eldblad
Hårda ord Probotector men du är finne och har rätt. Till er som fortfarande inte fattat: Ankan1 is alive, jag ber ytterligare om ursäkt för min kassa rubrik.

Förbannade jävla anka, nästa gång jag ser dig ska jag vrida nacken av dig

Reality is harsh sometimes :tungan

Nej men allt var väl inte tokigt med herr Anka, ibland kom han med rätt bra inlägg, tror mest på att de stora bekymren med honom var hans attityd samt hans osmidighet exempelvis om folk stör sig på att han alltid laddar upp videor via sitt eget konto skulle han kunnat varva det med att då och då ladda upp videor från ursprungskontona, vem skulle då ana att han hade en baktanke med att bjuda oss på videor lick-som :tungan
 

atilla

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2012
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki GSX 550e
Om Gearbox inte kan ändra rubriken, kan inte någon vänlig skäl bland de annars så vakna moderatorerna ändra. Tycka vad man vill, men kommer Ankan in här och läser denna tråd är det ju som att läsa sin egen dödsannons.
 
Nyheter
Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Sneak Peak på nya Husqvarna 801 Svartpilen!

Snart är det dags för Husqv...

Start2Ride är tillbaka 2024

Sveriges största provkörnin...

Top